اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی درمیان:

فعالیت 5 کتابخانه عمومی در درمیان

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی درمیان گفت: هم اکنون پنج باب کتابخانه عمومی فعال در شهرستان درمیان وجود دارد.

فعالیت 5 کتابخانه عمومی در درمیان

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، طاهره خزاعی صبح امروز در جلسه گردهمایی مسئولان و کتابداران شهرستان درمیان ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: تمام کتابخانه عمومی شهرستان درمیان نهادی هستند.

وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد 22 هزار و 788 نسخه کتاب در کتابخانه‌های این شهرستان وجود دارد، افزود: از ابتدای سال جاری تا‌کنون بیش از 15 هزار و 600 نسخه کتاب توسط اعضای فعال از کتابخانه‌های عمومی این شهرستان به امانت رفته است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی درمیان ادامه داد: امسال بیش از 7 هزار و 200 نفر به کتابخانه‌های عمومی این شهرستان مراجعه کردند.

خزاعی تعداد اعضای کتابخانه‌های عمومی این شهرستان را یک هزار و 707 نفر دانست و تصریح کرد: هم اکنون 3.10 درصد جمعیت این شهرستان عضو کتابخانه‌های عمومی هستند.

این مسئول در ادامه به برنامه‌های هفته کتاب در این شهرستان اشاره کرد و گفت: برای ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ کتاب و کتابخوانی از برنامه‌های هفته کتاب بیشترین بهره را خواهیم برد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی درمیان ابراز داشت: هیچ رسانه‌ای جای کتاب را نمی‌گیرد و باید کتابخانه‌ها مولد اندیشه باشند.

خزاعی افزود: با توجه به مسمومیت روح انسان در اثر تغذیه با مطالب نادرست و مخرب باید افراد را به سمت کتاب و مطالعه مفید هدایت و سوق دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به پیشرفت رسانه‌ها اما هیچ رسانه‌ای جای کتاب را نمی گیرد و محیط کتابخانه‌ها بهترین مکان برای مطالعه محسوب می‌شوند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی درمیان بر زیباسازی فضای کتابخانه و استفاده از امکانات موجود در کتابخانه ها برای جذب بیشتر مخاطبان تاکید کرد .

در پایان این جلسه کتابداران و مسئولان کتابخانه‌های شهرستان درمیان برای برگزاری هر چه بهتر برنامه های هفته کتاب به تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/69003/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول