اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال‌جاری تاکنون

7 هزار نفر به کتابخانه‌های درمیان مراجعه کردند

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی درمیان گفت: از آغاز سال‌جاری تاکنون 7 هزار و 253 نفر به کتابخانه‌های عمومی شهرستان درمیان مراجعه کردند.

7 هزار نفر به کتابخانه‌های درمیان مراجعه کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، طاهره خزاعی صبح امروز در جمع مسئولان کتابخانه عمومی درمیان اظهار کرد: هر پنج کتابخانه عمومی فعال این شهرستان نهادی هستند.

وی با بیان این‌که هم‌اکنون 3.10 درصد جمعیت این شهرستان عضو کتابخانه‌های عمومی هستند، ادامه داد: یک‌هزار و 707 نفر در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان عضویت دارند.

امانت گرفتن 15 هزار کتاب از کتابخانه‌های درمیان

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی درمیان افزود: از آغاز سال‌جاری تاکنون 7 هزار و 253 نفر به کتابخانه‌های عمومی شهرستان مراجعه کردند.

خزاعی با اشاره به این‌که امسال بیش از 15 هزار و 600 کتاب در کتابخانه‌های عمومی درمیان توسط اعضا به امانت رفته است، گفت: تعداد نسخه کتاب موجود در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان 22 هزار و 788 نسخه است.

وی از وجود یک‌هزار و 41 نسخه کتاب مرجع در کتابخانه‌های عمومی درمیان خبر داد.

عضویت 511 کودک در کتابخانه عمومی درمیان

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی درمیان با بیان اینکه در حال حاضر کتابخانه‌های عمومی این شهرستان دارای 511 عضو کودک هستند، تصریح کرد: کتابخانه‌های عمومی درمیان هم‌اکنون دارای 2 هزار و 198 نسخه کتاب کودک هستند.

خزاعی با اشاره به این‌که نام کانون ادبی کتابخانه عمومی درمیان یاس نبی است، اذعان داشت: از آغاز سال‌جاری تاکنون این کانون 25 جلسه را در زمینه‌های مختلف برگزار کرده است.

وی هدف از ایجاد و فعالیت این کانون ادبی را زمینه‌سازی برای رشد و کسب استعدادهای آن دسته از علاقه‌مندان به مسائل ادبی از جمله شعر، داستان و قصه دانست.

انتهای پیام/69010/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول