اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

بسیج سرمایه معنوی انقلاب اسلامی است

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: بسیج سرمایه عظیم و جاودانه انقلاب اسلامی است که در عرصه‌های مختلف مدافع واقعی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سرمایه معنوی انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی عصر امروز در یادواره 20 شهید والامقام انجیرلوی شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: این سرمایه عظیم معنوی در تمام مقاطع انقلاب به داد اسلام و ارزش‌های متعالی آن رسیده و اجازه نداده تا این نظام در عرصه‌های مختلف در تنگنا و مشکلات مختلف گرفتار آید.

وی تصریح کرد: شهدای ما با همین روحیه ایثار و اخلاص واقعی در میدان‌های مقابله با نظام کفر حاضر شده و در اوج غربت با صلابتی بی‌نظیر دشمنان و معاندان جمهوری اسلامی ایران را با شکست روبه‌رو کرده و برای این سرزمین عزت و شرف جاودانه خلق کردند.

قیاسی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: بعد از پایان جنگ و در دهه دوم و سوم انقلاب بسیجیان در سنگرهای سازندگی، دفاع از حریم فرهنگی، اعتقادی و معنوی حاضر شده و در حال حاضر نیز در سنگر اقتصادی با تکیه بر فرمایشات مقام معظم رهبری حاضر و مهیا هستند.

امام جمعه بیله‌سوار اضافه کرد: همین روحیه سبب شده تا در دهه چهارم انقلاب بسیج با یک رویکردی متفاوت‌تر و با ابزار ایمانی و ارزشی در میدان حاضر شده و به عنوان یک مجموعه منتظم و سازمان یافته بتواند مدافع اسلام و انقلاب باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه شهادت و انتظار شیعه را در طول تاریخ زنده نگه‌داشته و به انقلاب خونی تازه بخشیده است، بیان کرد: تا زمانی که این دو پرچم در سرزمین اسلامی برافراشته است هیچ‌کس نمی‌تواند به هویت اسلام و انقلاب ضربه و خدشه‌ای وارد کند.

در گرامیداشت هفته بسیج برنامه‌های مختلفی نیز در جای جای استان اردبیل برگزار شد که برپایی یادواره 16 شهید محله باکری و 12 شهید محله چمران پارس‌آباد با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران از جمله آنها بوده است.

افتتاح 25 پروژه در گرامیداشت هفته بسیج در استان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در شهرستان نیر و در گرامیداشت هفته بسیج نیز پروژه‌های مختلف عمرانی و خدماتی به بهره‌برداری رسید.

 اجرای پروژه سیستم آبرسانی روستای بوران یکی از این طرح ها بود که با اعتباری بالغ بر 780 میلیون ریال و با خط انتقال یک‌هزار و 600 متر موجب بهره‌مندی اهالی 35 خانواری این روستا از نعمت آب شرب سالم شد.

در دیگر شهرستان‌های استان نیز به مناسبت هفته بسیج پروژه‌های مختلف از جمله: بهره‌برداری از یک واحد مسکونی دو طبقه مقاوم‌سازی شده در بیله‌سوار با حضور فرماندار و بخشدار مرکزی این شهرستان ،برگزاری همایش حجاب و عفاف با شرکت 150 نفر از بانوان بسیجی نمین ،کلنگ‌زنی احداث هتل و میهمان‌پذیر کلور و پایگاه بسیج در شهرهای هشتجین و کلور با اعتبار 4 میلیارد تومانی در جنوب استان و آبرسانی به روستای کنسول کندی از توابع اردبیل بعد از 17 سال به همت بسیج سازندگی در کمتر از شش ماه با بیش از 900 میلیون تومان هزینه که موجب بهره‌مندی مردم این روستا از آب شرب سالم گردید.

انتهای پیام/62006/ط30/ظ1004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول