اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان:

همه مردم ایران با روحیه بسیجی آماده خدمت به اسلام و انقلاب هستند

امام جمعه اصفهان گفت: همه مردم ایران روحیه بسیجی دارند و آماده خدمت به اسلام و انقلاب هستند.

همه مردم ایران با روحیه بسیجی آماده خدمت به اسلام و انقلاب هستند

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون فرا رسیدن پنجم آذر، سالروز فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین و هفته بسیج اظهار کرد: دستور تشکیل بسیج در پنج آذرماه 58 به تعبیر رهبر معظم انقلاب از معجزات انقلاب است و به تعبیر من فرمان تشکیل بسیج توسط امام راحل از جمله الهاماتی بود که خداوند بر قلب امام خمینی(ره) نازل کرد.

وی بیان کرد: بسیج لشکر مخلص و یک ارتش بی‌رنگ و خالصی از نیروهای انقلاب است که در همه صحنه‌ها، هرکجا که اسلام و انقلاب نیاز داشته باشد ورود می‌کنند و منحصر به سلاح و جهاد نظامی نیست.

امام جمعه اصفهان گفت: بسیج امروز به گروه و سازمان خاصی به نام بسیج مستضعفان محدود نمی‌شود، بلکه همه مردم ایران روحیه بسیجی دارند و آماده خدمت به اسلام و انقلاب هستند.

وی در بیان هدف امام(ره) از تشکیل بسیج تاکید کرد: حکومت و انقلاب ما مردمی است و حکومت اسلامی ایرانی حکومتی است که مردم و دولت یکی هستند و هدف هر دوی آنها یکی است.

طباطبایی‌نژاد تصریح کرد: امام راحل دستور تشکیل بسیج را به هدف حفظ و حراست و نگهبانی از آرمان‌های انقلاب و اسلام  داد، بدون شک اگر بسیج و در واقع مردم در صحنه نبودند، چنین پیروزی‌های چشمگیری را به دست نمی‌آوردیم.

وی در پایان اظهار کرد: پیروزی‌های نظام اسلامی ایران در برابر مستکبران عالم به خاطر حضور و ایستادگی مردم و بسیجیان در صحنه انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/63001/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول