اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان قم:

ایستادگی تفکر بسیجی در برابر ظلم تا ابد ادامه دارد

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم گفت: بسیجیان همواره برای دفاع از مظلوم آماده هستند و تا ابد برای احیای ارزش‌ها در برابر ظلم و ظالمان خواهند ایستاد.

ایستادگی تفکر بسیجی در برابر ظلم تا ابد ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مهدی مهدوی‌نژاد در گردهمایی مسئولان بسیج ادارات استان قم، افزود: تفکر بسیجی نشات‌گرفته از قیام عاشورا است و کسانی که برای نشر این تفکر حرکت کرده‌اند در حقیقت برای عزت اسلام تلاش داشته‌اند.

وی ابراز داشت: بسیج کار خود را از مبارزات علیه رژیم ستمشاهی آغاز کرد و از همان زمان در مقابل ظلم ایستاد تا ارزش‌های اسلامی و دینی را در جامعه زنده کند.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) بیان داشت: بسیج در حقیقت یک تفکر و عقیده است که تبلور آن به عنوان یک فرهنگ مجموعه را شکل می‌دهد که برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی تلاش می‌کند.

مهدوی‌نژاد یادآور شد: امروز به لطف خدا، خواسته امام راحل در تحقق بسیج 20 میلیونی تحقق یافته و در تمام اقشار کشور شاهد حضور بسیج هستیم.

انتهای پیام/2258/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول