اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون کرمانشاه:

انفصال بسیج از نظام قابل تصور نیست

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: بسیج با اجزای نظام چنان هماهنگی و پیوندی دارد که انفصال آن قابل تصور نیست.

انفصال بسیج از نظام قابل تصور نیست

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سهراب براندیشه ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارکنان بسیجی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بسیجیان افرادی هستند که راه و رسم مقاومت، دلاوری، صبر و ایمان را به نسل‌های دیگر انتقال می‌دهند.

به گفته وی، جامعه ما امروز بیش از هر زمان دیگری به تعهد، تفکر و اخلاص بسیجی احتیاج دارد و باید با سرلوحه قرار دادن فرمایشات و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب در تحقق حماسه اقتصادی و سیاسی در تمام امور به‌ویژه در تولید و صنعت متعهدانه و بسیجی‌وار وارد میدان شویم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: ضرورت و اهمیت وجود بسیج تا حدی بود که امام راحل همیشه بر نقش مردم و اهمیت حیاتی آن در تامین سلامت و موفقیت نظام تاکید داشتند.

به گفته براندیشه، امام (ره) با عنایت خاصی در سال 58 و در چنین ایامی طی بیاناتی ضرورت تشکیل مدرسه عشق یا همان بسیج مستضعفین را اعلام فرمودند و ما نیز باید بیش‌ از پیش پاسدار این یادگار با ارزش باشیم.

وی بیان داشت: بسیج سازمانی نیست که در زمان جنگ برای دفاع در برابر دشمن شکل گرفته باشد، بلکه تشکیلاتی فراگیر است که پاسخ‌گوی نیازهای اساسی و حیاتی جامعه است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به موفقیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف، گفت: بسیج با اجزای نظام چنان هماهنگی و پیوندی دارد که انفصال آن قابل تصور نیست.

در پایان این مراسم هفت نفر از کارکنان بسیجی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اهدای لوح سپاس و هدایایی مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/2700/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول