اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

پروژه‌های نیمه‌تمام زنجان باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شوند

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان میانگین پروژه‌های نیمه‌تمام استان زنجان را 36 درصد اعلام کرد و گفت: تکلیف این پروژه‌ها باید هر چه زودتر تعیین شود.

پروژه‌های نیمه‌تمام زنجان باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان با متفاوت اعلام کردن دلیل تعریف پروژه‌هایی که با توان دولت همخوانی ندارد، اظهار داشت: آنچه که در حال حاضر ملموس است مواجهه با انبوه پروژه‌های نیمه‌تمام است.

وی میانگین پروژه‌های نیمه‌تمام استان زنجان را 36 درصد اعلام کرد و افزود: تکلیف این پروژه‌ها باید هر چه زودتر تعیین شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان اجرای پروژه‌های تعریف شده توسط پیمانکاران بخش خصوصی و استفاده از منابع دولتی را دو روش موجود در اجرای پروژه‌ها اعلام کرد و گفت: در هر دو صورت عدم تعیین تکلیف این پروژه‌ها موجب اتلاف منابع می‌شود.

این مسئول دولتی به مراجعه پیمانکاران برای تعیین تکلیف قراردادهای مربوط به پروژه‌های نیمه‌تمام اشاره و تصریح کرد: در برخی از موارد آنها خواستار خلع ید هم هستند چراکه با توجه به تورم موجود اگر این کار را انجام دهند مانع از ضررهای اقتصادی بیشتر با توجه به وضعیت موجود می‌شوند.

کریمی بر لزوم اولویت‌بندی پروژه‌های نیمه‌تمام موجود در استان زنجان اشاره کرد و افزود: برخی از پروژه‌های نیمه‌تمام به دلیل درصد ناچیز از اجرای عملیات اجرایی می‌تواند از لیست موجود کنار گذاشته شوند.

وی تعریف برخی پروژه‌ها در بخش دولتی از جمله ساختمان‌های جدید را از جمله پروژه‌های غیرقابل توجیه دانست و تصریح کرد: برای تامین این فضای مورد نیاز می‌توان از ساختمان‌های مازاد دیگر ارگان‌ها استفاده کرد.

در این جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان دلیل تعریف بسیاری از پروژه‌ها را فشارهای محلی اعلام کرد.

انتهای پیام/73004/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول