اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بین روابط عمومی‌های سراسر کشور؛

روابط‌ عمومی کمیته امداد استان زنجان برتر شد

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از کسب رتبه نخست اطلاع‌رسانی در فضای پورتال کمیته امداد توسط این استان و دریافت لوح تقدیر از دفتر مرکزی خبر داد.

روابط‌ عمومی کمیته امداد استان زنجان برتر شد

ابوالفضل حسین غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به بهانه کسب این موفقیت توسط کمیته امداد امام خمینی استان اظهار کرد: روابط عمومی حلقه ارتباطی بین مدیران دستگاه‏‌ها و مردم است.

وی بیان اینکه روابط عمومی‏‌ها مهم‌ترین محور در انتقال دانش و آگاهی به جامعه هستند، افزود: مسئولان روابط عمومی نقش بی‏‌بدیلی در گسترش فرهنگی و اجتماعی کشور بر عهده دارند.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به تخصصی بودن حرفه روابط عمومی تصریح کرد: یکی از عمده وظایف آن داشتن ماهیت فرهنگی و تلاش به منظور اقناع صادقانه افکار عمومی است.

این مسئول در ادامه با اشاره به کسب رتبه نخست اطلاع‌رسانی در فضای پورتال کمیته امداد امام خمینی کشور، توسط استان زنجان در سال گذشته اذعان داشت: بر اساس ارزیابی های انجام شده توسط دفتر مرکزی این نهاد، زنجان به عنوان برترین روابط عمومی انتخاب و با اهدای لوحی از سوی عباس دارایی (مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی) از زحمات استان تقدیر شده است.

حسین غلامی با اشاره به برخی از ملاک‌های در نظر گرفته شده برای انتخاب استان برتر اظهار داشت: انتشار به روز اخبار، نگارش اخبار با کیفیت و با در نظر گرفتن معیارهای روز خبرنویسی، استفاده از گزارش‌های تصویری مناسب از جمله معیارهای ارزیابی در انتخاب استان برتر بوده است.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان طی سال گذشته اظهار داشت: تهیه بیش از یک‌هزار و 970 خبر و درج آن در سایت امداد و وبلاگ رسمی این نهاد، ارتقای سطح کیفی اخبار منتشر شده در سایت کمیته امداد امام خمینی، تهیه خبرهای به‌روز و مرتبط با مناسبت‌های موجود در سال از معاونت‌های مربوط، برگزاری نشست‌های مطبوعاتی با رسانه‌های استان با توجه به فعالیت‌های کمیته امداد و ... از جمله فعالیت‌هایی است که توسط روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان انجام شده است.

انتهای پیام/73005/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول