اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد

آموزش 5700 نفر در نشست‌های بصیرتی سپاه استان زنجان

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 5 هزار و 763 نفر از علاقه‌مندان در نشست‌های روشنگری و بصیرتی دوره‌های آموزشی را سپری کردند.

آموزش 5700 نفر در نشست‌های بصیرتی سپاه استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز در مراسم دیدار بسیجیان با آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان به عملکرد سپاه استان زنجان در طول هشت ماه گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: در طول این مدت برنامه‌های مختلفی در سپاه استان برگزار شده است.

وی تصریح کرد: طرح تحول و تعالی سپاه پاسداران متناسب با تهدیدات دشمنان از جمله تهدیدات فرهنگی، نرم، سخت و نیمه سخت نظام جمهوری اسلامی ایران با تدابیر فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تایید مقام معظم رهبری اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: در این طرح به بحث تعمیق معنویت و ارتقای باورهای دینی، ایمان، روحیه جهاد و شهادت رزمندگان اسلام توجه ویژه‌ای شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه طرح صالحین در جامعه بسیج و جامعه جوانان در حال اجراست، افزود: طرح شایستگی پاسداری از برنامه‌های عقیدتی و تداوم آموزش‌های عقیدتی در شهرهای زنجان، قم، مشهد و تهران به صورت منظم در حال اجراست.

کرمی با بیان اینکه سال گذشته 7 هزار برنامه فرهنگی مختلف توسط بسیجیان استان زنجان برگزار شده است، تصریح کرد: امسال نیز برنامه‌های ویژه‌ای برای بسیجیان در حال برگزاری است.

وی به اردوهای راهیان نور دانش‌آموزان اشاره کرد و بیان داشت: این اردوها هر ساله به صورت گسترده در سطح استان زنجان اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سال گذشته 44 هزار نفر از علاقه‌مندان به مناطق عملیاتی اعزام شدند، گفت: این اردوها با عنایت خداوند متعال به سلامتی کامل برگزار شد.

این مسئول با اشاره به اینکه در فروردین ماه امسال نخستین گروه راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند، تصریح کرد: همچنین دانش‌آموزان علاقه‌مند در طول تابستان به منطقه عملیاتی کردستان اعزام شدند.

کرمی با اشاره به اینکه 3 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان پسر مقطع دوم دبیرستان به مناطق عملیاتی اعزام شدند، عنوان کرد: از یکم تا 12 آبان ماه جاری نیز دانش‌آموزان دختر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی بازسازی عملیات‌های دوران دفاع مقدس و بازسازی واقعه غدیر را یکی دیگر از برنامه‌های برگزار شده اعلام کرد و افزود: همچنین هیئت رزمندگان اسلام و عاشقان ثارالله در همه شهرستان‌ها حضور فعال داشتند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه در بحث انتخابات ریاست جمهوری استان زنجان از آمادگی عملیاتی و بصیرتی خوبی برخوردار بود، گفت: در این انتخابات زنجان از لحاظ مشارکت مردمی چهارمین استان و از لحاظ امنیت نخستین استان کشورمان انتخاب شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه سپاه استان زنجان در زمینه سازندگی و محرومیت‌زدایی اقدامات موثری را انجام داده است، اضافه کرد: همچنین سپاه استان در بخش اقتصاد مقاومتی گام‌های محکمی برداشته است.

کرمی با اشاره به اینکه همزمان با هفته بسیج 24 باب سوله صالحین و 9 دی همزمان با سراسر کشورمان افتتاح شد، گفت: در هفته بسیج 993 برنامه مختلف توسط پایگاه‌های مقاومت استان برگزار می‌شود.

وی حضور هوشمندانه و قدرتمند بسیج در فضای مجازی را یکی از فعالیت‌های سپاه استان زنجان اعلام کرد و گفت: همچنین مهدهای قرآن دارالقرآن در نواحی مختلف و مساجد استان زنجان افتتاح شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به برگزاری نشست‌های بصیرتی، روشنگری و آگاه‌سازی در سطح شهرستان‌ها اشاره و اذعان داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 5 هزار و 763 نفر از علاقه‌مندان در این نشست‌ها دوره‌های آموزشی را سپری کرده‌اند.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول