اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در قزوین:

معلمان دانش‌آموزان را به مطالعه کتب دینی تشویق کنند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خواستار تشویق جوانان به مطالعه کتب دینی شد و گفت: مسئولان آموزش و پرورش و معلمان برای تقویت باورهای دینی دانش‌آموزان سعی کنند آنان را به مطالعه کتب دینی تشویق کنند.

معلمان دانش‌آموزان را به مطالعه کتب دینی تشویق کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین ظهر امروز در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان این اداره کل امور تربیتی در مدارس را مهم دانست و اظهار کرد: امور تربیتی و پرورشی یکی از مسائل مهم در مدارس است که باید با اهتمام و توجه جدی پیگیری شود.

وی افزود: توجه به مسائل تربیتی، دینی و معنویت در کنار فراگیری علوم برای دانش‌آموزان بسیار مؤثر بوده و می‌تواند در مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان تأثیر زیادی داشته باشد.

امام جمعه قزوین بیان کرد:‌ همه تعلیمات اسلامی برای تکمیل انسان است و مسئولان اداره کل آموزش و پرورش وظیفه سنگینی در این زمینه برعهده دارند.

باریک‌بین با اشاره به تلاش دشمنان اسلام در خصوص ترویج تبلیغات ضددینی و سست کردن باورهای دینی جوانان عنوان کرد: معلمان و مربیان آموزش و پرورش برای مقابله با این هجمه‌ها باید سعی کنند انگیزه جوانان را به مطالعه کتب دینی برای تقویت باورهای دینی و اعتقادی آنان افزایش دهند.

این مسئول با بیان اینکه عزت و سربلندی هر کشور در گرو داشتن جوانان صالح است، تصریح کرد: با توجه به اینکه مسئولان آموزش و پرورش و معلمان بیشتر از کارکنان بقیه دستگاه‌های اجرایی با جوانان سروکار دارند، باید با برنامه‌ریزی درست مانع بیراهه رفتن جوانان شوند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ضمن تأکید بر ارتباط آموزش و پرورش با مدارس حوزه‌های علمیه اضافه کرد: با توجه به اینکه برخی از دانش‌‌آموزان به دروس حوزوی علاقمند هستند، مدیران و معلمان مدارس باید این افراد را شناسایی کرده و به ادامه تحصیل در حوزه‌های علمیه تشویق کنند.

باریک‌بین با اشاره به لزوم حمایت از دولت جدید گفت: همه باید از دولت جدید حمایت کرده تا بتوانیم با همدلی و وحدت موانع و مشکلات پیش روی کشور را برطرف کنیم.

وی ضمن تأکید بر به‌کارگیری نیروهای کارآمد در استان خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه آموزش و پرورش باید در انتخاب نیروهای کارآمد از تمام ظرفیت‌های موجود در استان استفاده کنند تا به نتیجه مطلوبی دست یابند.

انتهای پیام/77010/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول