اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه کمیته آسیب‌های اجتماعی میاندرود مطرح شد

به‌کارگیری تمام تلاش معلمان در مقابله با آسیب‎های اجتماعی

رئیس ‌اداره مراقبت از آسیب‏های اجتماعی اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران گفت: معلمان و مدیران مدارس به عنوان عناصر تاثیرگذار بر شخصیت دانش‎آموزان باید تمام تلاش خود را در عرصه مراقبت در برابر آسیب‎های اجتماعی به کار بگیرند.

به‌کارگیری تمام تلاش معلمان در مقابله با آسیب‎های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، محمد احمدی شامگاه سه‌شنبه در جلسه کمیته آسیب‎های اجتماعی این شهرستان که با حضور مدیران مدارس پرخطر شهرستان میاندرود برگزار شد با اشاره به اهمیت مساله پیشگیری از آسیب‎های اجتماعی بیان داشت: مازندران از لحاظ برآیند آسیب‎های اجتماعی رتبه دوم کشور را دارد و این مساله زنگ خطری است که باید مورد توجه همه ما قرار گیرد.

رئیس اداره مراقبت از آسیب‏های اجتماعی اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: تلاش در عرصه مبارزه با آسیب‎های اجتماعی نوعی جهاد در راه خداست همان‌طور که بر اساس آموزه‎های دینی ما نجات یک انسان نجات بشریت است.

وی با بیان اینکه باید با تدبیر و انتخاب بهترین روش‎های پیشگیرانه آسیب‎های اجتماعی را کنترل کنیم، تصریح کرد: معنویت‎بخشی به دانش‎آموزان یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش است.

احمدی با بیان اینکه معلمان و مدیران مدارس به عنوان عناصر تاثیر‎گذار بر شخصیت دانش‎آموزان باید تمام تلاش خویش را در عرصه مراقبت در برابر آسیب‎های اجتماعی به‌کار گیرند، گفت: کمیته پیشگیری از آسیب‎های اجتماعی باید در همه مدارس فعالانه کار کرده و در قالب شورای دبیران برگزار شود.

انتهای پیام/86021/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول