اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و پرورش فشافویه:

کار خیرین مدرسه‌ساز کاری از جنس کار معلمان است

مدیر اداره آموزش و پرورش فشافویه در جمع خیرین مدرسه‌ساز این شهرستان، گفت: کار خیرین مدرسه‌ساز کاری از جنس کار معلمان است.

کار خیرین مدرسه‌ساز کاری از جنس کار معلمان است

به گزارش خبرگزاری ارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی اداره آموزش و پرورش فشافویه، همایش خیرین مدرسه‌ساز در منطقه فشافویه با حضور محمدرضا حافظی، رئیس خیرین مدرسه‌ساز تهران، رحیم زمانی، مدیرکل اداره آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید هادی موجانی، رئیس مجمع خیرین شهرستان ری و برخی مسئولان شهر در سالن همایش اداره آموزش و پرورش فشافویه برگزار شد.

این مراسم شامل برنامه‌های متنوعی بود که می‌توان به اجرای گروه تواشیح دختران دارالقرآن و سخنرانی حبیب‌الله قربانی مهر، رئیس اداره آموزش و پرورش فشافویه اشاره کرد و در پایان با اهدای لوح تقدیر به خیرین به پایان رسید.

رئیس اداره آموزش و پرورش فشافویه اذعان داشت: کار خیرین مدرسه‌ساز کاری از جنس کار معلمان است که کار معلمی هم بدون عشق بی‌معناست. مدرسه کانون عشق، امید و علم است و خیرین پرچم توسعه و ساخت مدارس را در دست دارند.

انتهای پیام/2462/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول