اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان:

نگرانی امروز معلمان توجه به جایگاه واقعی آنهاست

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: نگرانی امروز معلمان و سرمایه‌های ارزنده آموزش و پرورش، توجه به جایگاه و منزلت واقعی آنها است.

نگرانی امروز معلمان توجه به جایگاه واقعی آنهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم جهانگیری پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش کرمان اظهار داشت: دست‌اندرکاران حوزه آموزش و پرورش باید از توانمندی و ظرفیت فکری بالایی برخوردار باشند.شوخی گرفتن آموزش و پرورش و تنها نگاه سیاسی به آن بزرگ‌ترین ضربه‌ای است که می‌توان به نظام تعلیم و تربیت و جامعه وارد کرد.

جهانگیری تصریح کرد: باید باور داشت که ماموریت‌های ما اعتباری است و تنها کارها و تلاش‌ها در حوزه کاری باقی می‌مانند.

وی با بیان اینکه آمادگی برگشت به آموزش و پرورش را در خود احساس نمی‌کردم، ابراز داشت: آنچه من را به حضور در آموزش و پرورش راضی کرد، لطف و محبت دوستانی است که سابقه سیاسی ندارند و بر این امر تاکید داشتند.

جهانگیری با بیان اینکه آموزش و پرورش غنی‌ترین دستگاه اجرایی کشور است، خاطر نشان کرد: مشکل امروز آموزش و پرورش کسری اعتبار نیست، آموزش و پرورش سرمایه‌های عظیمی دارد که از آنها غافل شدیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: نگرانی امروز معلمان و سرمایه‌های ارزنده آموزش و پرورش، جایگاه و منزلت آنها و تقویت روحی است.

وی اذعان داشت: از سیستم آموزش و پرورش انتظاراتی فراتر از سیستم‌های صنعتی و ... است و همه باید حرکتی مبتنی بر فرهنگ، عزت و احترام داشته باشیم.

جهانگیری بیان داشت: جامعه آموزش و پرورش و مدیریت حاکم بر آن زمانی توانمند است که بتواند از همه نیروها به نحو مطلوب و در جایگاه خود استفاده کند. با شناختی که از آموزش و پرورش دارم به میدان آمدم و امیدوارم با کمک و یاری همکاران با آرامش امور تربیتی و آموزشی را دنبال کنیم.

انتهای پیام/80017/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول