اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

جلسات شورای معلمان به کلاس‌های ضمن‌خدمت تبدیل شود

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: جلسات شورای معلمان در مدارس باید به کلاس‌های ضمن‌خدمت مؤثر برای انتقال تجارب ارزنده تبدیل شود.

جلسات شورای معلمان به کلاس‌های ضمن‌خدمت تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، محمدعلی امیری در بازدید سرزده از مدارس بخش «کلیجان‌رستاق» ساری در جمع همکاران دبیرستان حضرت آسیه «هولار» اظهار داشت: در تجربیات همکاران، درس‌های زیادی نهفته است که در روش تدریس و تربیت دانش‌آموزان بسیار اثرگذار است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با تأکید بر اینکه فعال بودن شورای معلمان و بهره‌گیری از مشارکت همکاران از شاخص‌های ارتقای مدارس است، تصریح کرد: جلسات شورای معلمان در مدارس باید به کلاس‌های ضمن خدمت مؤثر برای انتقال تجارب ارزنده تبدیل شود.

وی با اشاره به تعریف جدید از مدرسه در آموزش و پرورش امروز، گفت: مدرسه علاوه بر رشد دانش‌آموزان، فراهم کردن بستر لازم برای ارتقا، رشد و آموزش تکمیلی معلمان را بر عهده دارد.

امیری با تأکید بر لزوم استفاده معلمان از ابزار هوشمند و تسلط بر فناوری روز، از برنامه‌ریزی مدیر مجتمع برای برگزاری دوره‌های ضمن‌خدمت مدرسه‌محور برای همکاران، به‌ویژه در موضوع هوشمندسازی تقدیر کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه خدمت به دانش‌آموزان در مناطق روستایی و محروم بسیار مهم و دارای ارزش والا است، بیان داشت: خدمات همکاران فرهنگی در این مدارس به جهت بُعد مسافت، تحمل زحمات و عشق و علاقه در خور تحسین است.

وی در پایان با اشاره به تفاوت محیط روستا با شهر، به جهت محدودیت در برخورداری از امکانات و ... بر استفاده از روش‌های مختلف و تلفیقی توسط همکاران در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان تأکید کرد.

انتهای پیام/2296/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول