اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف شهرستان طارم خبر داد

برگزاری همایش توجیهی مربیان قرآنی در طارم

رئیس اداره اوقاف شهرستان طارم از برگزاری همایش توجیهی مربیان قرآنی در طارم خبر داد.

برگزاری همایش توجیهی مربیان قرآنی در طارم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نعمت احمدی ظهر امروز در جمع مسئولان طارم اظهار داشت: اجرای برنامه‌های قرآنی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که سازمان اوقاف انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های قرآنی در راستای ترویج فرهنگ خواندن قرآن در جامعه صورت می‌گیرد، اضافه کرد: خوشبختانه اداره‌کل اوقاف استان زنجان و به تبع آن اداره اوقاف شهرستان طارم در تعهدات خود نسبت به اجرای این امر مهم موفق عمل کرده است.

رئیس اداره اوقاف شهرستان طارم با بیان اینکه این طرح در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث تربیت 10 میلیون حافظ قرآنی در کشور صورت می‌گیرد، افزود: خوشبختانه با اقدامات انجام شده طی سال‌های گذشته و همچنین در سه ماهه نخست امسال، استان زنجان جزو سه استان برتر بوده که در این بین سهم اداره اوقاف شهرستان طارم نیز چشم‌گیر است.

این مسئول در ادامه به اجرای طرح حفظ قرآن کریم اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری تربیت 10 میلیون حافظ در کشور است، از همین رو سالانه اقدامات مختلفی در راستای تربیت حافظان صورت می‌گیرد.

احمدی در ادامه با بیان اینکه شخصی که یک جزء از قرآن را حفظ کرده باشد، نیز از حافظان محسوب می‌شود، افزود: اداره اوقاف طارم در تلاش است با برگزاری جلسات مستمر در این زمینه تعداد جزءهای حفظ شده توسط حافظان را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های قرآنی اداره اوقاف در جوار بقاع متبرکه استان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری برنامه‌های ذکر شده، حضور بیش از پیش جوانان در بقاع متبرکه است.

رئیس اداره اوقاف شهرستان طارم در ادامه به برگزاری همایش توجیهی برای مربیان طرح حفظ ملی قرآن کریم اشاره داشت و افزود: این همایش یک روزه بوده و در آن راهکارهای لازم در زمینه آموزش قرآن به افراد علاقه‌مند به مربیان آموزش داده می‌شود.

احمدی همچنین با بیان اینکه هدف از برگزاری این همایش آشنایی مربیان قرآنی با فنون طرح حفظ قرآن است، اذعان داشت: در این دوره یکی از اساتید قرآن به بیان روش‌های تدریس حفظ قرآن و انتقال مطلوب آن به دانش‌آموزان می‌پردازد و آموزش‌های لازم را به مربیان ارائه می‌کند.

انتهای پیام/73005/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول