اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هلال احمر شهرستان نور مطرح کرد

گره کور استقرار پایگاه هلال‌احمر شهرستان نور در اختلاف بین اوقاف و منابع طبیعی

سرپرست هلال احمر سرپرست هلال احمر شهرستان نور گفت: استقرار پایگاه دائمی هلال احمر در پارک جنگلی نور در واگذاری اختلاف اداری بین اوقاف و منابع طبیعی گره خورده است.

گره کور استقرار پایگاه هلال‌احمر شهرستان نور در اختلاف بین اوقاف و منابع طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور،سید بهفر میرافضل پیش ‌از ظهر امروز در جلسه تخصصی ستاد مدیریت بحران این شهرستان با ارائه گزارشی از عملکرد هلال احمر شهرستان نور در سال‌جاری در بخش امداد و نجات جاده‌ای اظهار داشت: پایگاه شهید صالحی مستقر در محور کناره (مقابل پارک جنگلی نور) با ارائه 243 مورد خدمات رتبه چهارم در بین 773 پایگاه کشور را کسب کرد.

وی ابراز داشت: این پایگاه در سال‌جاری تاکنون 757 مورد حادثه دیده را خدمات‌رسانی کرد و همچنین 643 مورد مصدوم به این پایگاه مراجعه داشتند.

سرپرست هلال احمر شهرستان نور افزود: پایگاه شهید صالحی در مدت ذکر شده 501 مورد خدمات سرپایی انجام داده و 99 نفر را نیز به مراکز درمانی انتقال داده است که از حادثه دیدگان و مصدومان تصادف بودند.

میرافضل با اشاره به اینکه میزان خدمات ارائه شده در این محور نشان دهنده حادثه‌خیز‌ بودن این نقطه از کشور است،تصریح کرد: با توجه به خدمات ارائه مشکل استقرار مکان در این پایگاه وجود دارد و هر از گاه منابع طبیعی اخطار انتقال پایگاه را می‌دهد.

وی با اعلام اینکه برخی در صدد فصلی کردن این پایگاه هستند،گفت: با توجه به حادثه‌خیز بودن این محور،این مسئله مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

سرپرست هلال احمر نور بار دیگر با تاکید بر لزوم استقرار دائمی این پایگاه ابراز داشت: واگذاری زمین برای استقرار دائمی این پایگاه در اختلاف اداری بین اوقاف و منابع طبیعی گره خورده و نیاز به مساعدت مسئولان دارد تا آنقدر در پیچ و خم اداری نباشد.

میرافضل با اشاره به داشتن رتبه پانزدهم جمعیت هلال احمر شهرستان نور در بین 401 شعبه این جمعیت در کشور، تصریح کرد: مساعدت همه جانبه مسئولان ارشد استان و شهرستان می‌تواند در این بخش راهگشا باشد.

انتهای پیام/86023/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول