اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد

برگزاری همایش «وقف و رسانه» در مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری همایش وقف و رسانه در مازندران در هفته وقف خبر داد.

برگزاری همایش «وقف و رسانه» در مازندران

به گزارش خبرگزای فارس در ساری، حجت‌الاسلام ستار علیزاده شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی هفته وقف در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران به همکاری همه ادارات اوقاف شهرستان‌های مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولان ادارات شهرستان‌ها و معاونان اداره‌کل اوقاف باید در برگزاری مراسم‌های هفته وقف تلاش کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران به برگزاری جلسه هماهنگی هفته وقف با حضور مدیران اوقاف شهرستان‌های مازندران اشاره کرد و بیان داشت: جلسه هماهنگی بعدی با حضور  مسئولان استانی و شهرستانی و با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار مازندران برگزار می‌شود.

وی به تشریح برنامه‌های هفته وقف در مازندران پرداخت و بیان داشت: نمایشگاه‌های هفته وقف در تمامی شهرستان‌های استان مازندران برگزار می‌شود.

علیزاده تأکید کرد: موقوفاتی که دارای قدمت تاریخی بیشتری هستند باید به مردم شناسانده شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، برگزاری مراسم‌های هفته وقف را از ارزش و اهمیت بسیار بالایی برشمرد و ابراز داشت: رسانه‌ها در شناساندن هفته وقف نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند.

علیزاده از برگزاری همایش وقف و رسانه در هفته وقف در مازندران خبر داد و ابراز داشت: حضور خبرنگاران در مراسم‌های هفته وقف و پوشش خبری لازم از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی به برپایی ایستگاه‌های همه واقف باشیم در سطح شهرهای مازندران اشاره کرد و عنوان داشت: شناساندن ارزش و اهمیت وقف به مردم در ایستگاه‌های همه واقف باشیم باید در دستور کار مسئولان برگزاری قرار بگیرد.

رئیس اداره شعب بانک رفاه کردستان بیان داشت: از دستگاه‌های اجرایی استان انتظار می‌رود در هفته وقف یک بنر در زمینه وقف و موقوفات و تبریک فرا رسیدن هفته وقف در معابر عمومی شهر ساری نصب کنند.

علیزاده در پایان همکاری ائمه جمعه مازندران در برنامه‌های هفته وقف را ضروری دانست و گفت: سخنرانی در زمینه وقف در نماز جمعه باید در دستورکار ائمه جمعه استان قرار بگیرد.

انتهای پیام/86003/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول