اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام:

رفع مشکلات اوقاف ایلام نیازمند همکاری همه دستگاه‌هاست

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: رفع مشکلات اوقاف ایلام نیازمند همکاری همه دستگاه‌هاست.

رفع مشکلات اوقاف ایلام نیازمند همکاری همه دستگاه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه ایلام، حجت‌الاسلام محمد کاروند در دیدار با حبیب‌الله منصورپور شهردار ایلام در زمینه مساعدت، تغییر کاربری اراضی موقوفات شهرستان ایلام و تفاهم فرهنگی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

وی در این دیدار بر تعامل و همکاری دو جانبه شهرداری و اداره اوقاف و امور خیریه تاکید کرد و افزود: کار در زمینه خدمت رسانی به امام زادگان و بقاع متبرکه از جایگاه والایی برخوردار بوده که علاوه بر سازمان اوقاف، سایر نهادهای دیگر از جمله شهرداری می‌توانند با فراهم کردن امکانات رفاهی و خدماتی مطلوب به زائران اماکن مقدس، اجر کار خود را دو برابر کنند.

کاروند بیان کرد: شهرداری می‌تواند در زمینه فضاسازی و زیباسازی محوطه بقاع متبرکه و امام زادگان این استان و با سرمایه گذاری در املاک موقوفات در افزایش و توسعه خدمات عمومی و پیشرفت این استان گام بلندی بردارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، احیای موقوفات، حفظ و نگهداری موقوفات را اولویت‌های اصلی این دستگاه دانست و افزود: برای مرتفع کردن مشکلات در حوزه موقوفات و بقاع متبرکه نیازمند همکاری سایر نهادها، دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی این استان از جمله شهرداری هستیم.

منصورپور شهردار ایلام نیز در این دیدار آمادگی این دستگاه را برای خدمت رسانی مطلوب و بیشتر به بقاع متبرکه، امام زادگان و موقوفات این استان اعلام کرد.

 انتهای پیام/2246/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول