اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اوقاف مازندران خبر داد

برگزاری سی‌وششمین دوره مسابقات مفاهیم قرآن مازندران

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری سی‌وششمین دوره مسابقات مفاهیم قرآن کریم مازندران خبر داد.

برگزاری سی‌وششمین دوره مسابقات مفاهیم قرآن مازندران

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری بیان داشت: سی‌وششمین دوره مسابقات مفاهیم قرآن کریم مازندران در ساری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات مفاهیم قرآن کریم با حضور 15 شهرستان از مازندران در ساری برگزار می‌شود، افزود: 30 شرکت‌کننده از استان مازندران در سی‌وششمین دوره مسابقات مفاهیم قرآن کریم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات گروه سنی برای شرکت‌کنندگان تعیین نشده است، افزود: نفرات برتر هر شهرستان در این دوره از مسابقات استانی شرکت می‌کنند.

حیدری به محل برگزاری مسابقات مفاهیم قرآن کریم مازندران اشاره کرد و گفت: سی‌وششمین دوره مسابقات مفاهیم قرآن کریم به صورت متمرکز در آستانه میر عبدالعظیم ساری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات پنج‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود، افزود: مسابقات مفاهیم قرآن کریم مازندران از ابتدای قرآن تا پایان سوره آل‌عمران از تفسیر نمونه آیت‌الله مکارم شیرازی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان داشت: در این دوره از مسابقات 17 مرد و 13 زن در تمامی سنین به با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

حیدری با بیان اینکه راه یافتگان به مرحله نهایی مسابقات مفاهیم قرآن کریم سال گذشته کشور از حضور در این دوره از مسابقات استانی معاف هستند، افزود: مسابقات کشوری مفاهیم قرآن کریم در دو بخش مقدماتی و نهایی در 14 و 15 دی امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86003/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول