اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

معنویت گرایی ضامن ارتقای آرمان بسیج است

امام جمعه شهر بویین زهرا با بیان اینکه معنویت‌گرایی ضامن ارتقای آرمان بسیج است، گفت: رسالت بسیج در ایام هشت ساله دفاع مقدس سینه به سینه به نسل امروز انتقال یافته است.

معنویت گرایی ضامن ارتقای آرمان بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه صبح امروز در جمع بسیجیان شهر بویین زهرا در حسینه سیدالشهدا این شهر، اظهار داشت: عملکرد و خدمات چشمگیر بسیج در عرصه‌های مختلف با تفکر و روحیه معنوی این نهاد پیوند خورده است.

وی ادامه داد: حضور بسیج در عرصه‌های محرومیت‌زدایی در مناطق محروم سازندگی و عمرانی، بصیرت‌افزایی و شجره طیبه صالحین طعم جوشان افتخار را بر پیکره نظام اسلامی روشن کرده است.

امام جمعه شهر بویین زهرا با اشاره به اینکه بسیج مجموعه‌ای از پاک‌ترین انسان‌ها برای دستیابی به آرمان‌های دینی است، بیان کرد: رسالت بسیج در ایام هشت ساله دفاع مقدس سینه به سینه به نسل امروز انتقال یافته است و معنای ایثار در روحیه خودباوری و خودکفایی جوانان امروز آشکار شده است.

زرینه با اشاره به هجوم جنگ نرم گفت: موفقیت‌های افتخارآمیز بسیج در جبهه جنگ سخت و نرم امروز با ولایتمداری این نهاد عجین شده است.

وی تصریح کرد: بسیج مولود انقلاب و حاصل اندیشه ناب امام راحل است و نهاد بسیج یکه و تنها اندیشه اسلامی را در عرصه‌های مختلف ثابت نگه داشته است.

امام جمعه شهر بویین زهرا دوام و استمرار آرمان‌های بسیج را مرهون تقویت سلاح ایمان دانست و عنوان کرد: طنین تفکر بسیجی نقطه اقتدار و هراس دشمنان از مرزهای نظام اسلامی است و رمز مقاومت و ایثار بسیجیان از گذشته تا به حال تکیه بر رهنمودها و سخنان حکیمانه ولایت مطلقه فقیه بوده است.

انتهای پیام/77005/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول