اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

قدرت بسیج سبب تعظیم کشورها در مقابل ایران شده است

امام جمعه جم گفت: امروز با حضور و قدرت بسیج است که تمام کشورها در مقابل ایران سر تعظیم فرود آورده‌اند.

قدرت بسیج سبب تعظیم کشورها در مقابل ایران شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی بعد از ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان جم اظهار داشت: بسیج از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در مسیر رشد و پیشرفت نظام اسلامی حرکت کرده و همواره شاهد پیشرفت این نهاد هستیم.

امام جمعه شهرستان جم بیان داشت :‌ نباید ارزش و جایگاه بسیج و بسیجیان را فراموش کنیم،‌ بسیج هم در هشت سال دفاع مقدس و هم در بعد از جنگ حضورش ماندگارست.

وی ابراز داشت: امروز با حضور و قدرت بسیج است که تمام کشورها در مقابل ایران سر تعظیم فرود آورده‌اند و مسئولین باید همه در خدمت بسیج باشند.

امام جمعه جم با بیان اینکه این شجره طیبه باید با قدرت راه خود را ادامه بدهد گفت:‌ به فرموده مقام معظم رهبری، لازمه بسیجی بودن تقوا،‌ ایمان،‌ نظم و پایداری است.

همچنین در ادامه این مراسم یک تحلیلگر سیاسی بسیج استان بوشهر نیز تاکید کرد: بسیج چشمه جوشان معرفت و یک اندیشه برخاسته از بصیرت و عقلانیت است.

احمد بنافی خاطرنشان کرد: بسیج امروز درختی است تنومند در همه دنیا شعاع گسترده‌ای از آن تبلور یافته است؛ بسیج اهل عزت است نه اهل تکبر و رخوت و سستی و جمهوری اسلامی به‌واسطه بسیح احساس عزت می‌کند.

وی با تکیه بر فرمایش مقام معظم رهبری اضافه کرد :‌بسیج اهل نرمش قهرمانانه است که مبتکر آن مقام معظم رهبری است؛ نرمش قهرمانانه یک تغییر تاکتیک است نه یک تغییر راهبردی و اکنون مسیر همان مسیر امام (ره) و شهداست.

بنافی گفت: امروز با اقتدار انقلاب اسلامی را با مهربانی به همه جهانیان ثابت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: بسیجیان و ملت غیور ایران انتخاب شده‌اند تا پرچم علوی که امانت امام(ره) و شهداست و هم‌اکنون در دست مقام معظم رهبری است را به امام زمان(عج) هدیه کنند.

بنافی بیان کرد: روی خواهد رسید که آن روز دور نیست، آن روز فرزندان شما بسیجیان به‌خاطر ایستادگی و پایمردیتان دست شما را می‌بوسند.

در پایان از طرف ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت عباس (ع)، با حضور مسئولین شهرستان جم از بسیجیان نمونه حوزه‌های مقاومت،‌ فرماندهان واحدهای مقاومت و سرگروه‌های نمونه صالحین تقدیر شد.

انتهای پیام/2451/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول