اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

بسیج ادامه‎دهنده راه امام حسین (ع) است/ بسیج هرگز از خط ولایت جدا نمی‏شود

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: بسیج ادامه‎دهنده راه امام حسین (ع) است و هرگز از خط ولایت جدا نمی‏شود.

بسیج ادامه‎دهنده راه امام حسین (ع) است/ بسیج هرگز از خط ولایت جدا نمی‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس مطهری عصر امروز در مراسم غبارروبی گلزار مطهر شهدای شهرستان شاهرود که به مناسبت هفته بسیج و با حضور اقشار مختلف بسیج، یگان‎های نمونه بسیج مساجد و محلات، اقشار بسیج و گردان‎های امام حسین (ع) و بیت‎المقدس برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت ایام حزن اهل بیت (ع) و اسارت عمه سادات و هفته بسیج مستضعفان اظهار کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس امتحان ایثار، ولایت‏پذیری، اخلاص، استقامت و فرمان‏پذیری را به منصه ظهور گذاشت و با تقدیم هزاران هزار شهید نشان داد بسیج مدافع اصلی انقلاب و اسلام است.

وی افزود: حضور فرماندهان بسیج سراسر استان سمنان در نخستین روز هفته بسیج در بیعت با امام (ره) و شهدا نشان از این دارد که بسیج اصل اساسی خود را در تبعیت از ولایت و راه و روش شهدا قرار داده است و تا همیشه تاریخ این راه را ادامه می‏دهد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با تأکید بر بصیرت و معرفت بسیجیان گفت: بسیجی باید گوش به فرمان ولایت باشد و همیشه و در همه حال در خط ولایت و شهدا قدم بردارد تا الگویی برای همه جامعه باشد.

مطهری با اشاره به جملات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص بسیج در دیدار با فرماندهان بسیجی گفت: بسیجی باید الگو و نمونه کامل یک انسان مسلمان و مؤمن باشد تا جامعه با این الگو حرکت کند و بسیج را به عنوان یک شاخص در کارهای خود داشته باشد.

وی تصریح کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا با اتحاد، همبستگی و با توکل بر خدا و کسب علم و معرفت بتوانیم تمدن بزرگ اسلامی را در جهان محقق کنیم و زمینه‏ساز ظهور باشیم.

بر اساس این گزارش، عطرافشانی مزار شهدا به مناسبت هفته بسیج علاوه بر شاهرود در رودیان، بسطام، مجن و کلاته‎‎خیج و در روستاها و دهستان‏های شهرستان شاهرود به همت پایگاه‏های بسیج مساجد و محلات با هدف تبریک هفته بسیج به بزرگ بسیجیان ایران اسلامی که همان شهدای بسیجی بودند، برگزار شد.

در این مراسم شرکت‎کنندگان با غبارروبی و عطرافشانی و گلباران گلزار مطهر شهدا ضمن تبریک هفته بسیج به بزرگ‎بسیجیان تاریخ با آنها تجدید پیمان و عهدی دوباره بستند.

انتهای پیام/2249/ک30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول