اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان:

انقلابی عمل کردن ویژگی بارز بسیج و بسیجی است

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: انقلابی عملی کردن در هر عرصه همان معنای بسیجی است.

انقلابی عمل کردن ویژگی بارز بسیج و بسیجی است

حجت‌الاسلام محمدرضا صالحیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون فرا رسیدن پنجم آذر، سالروز فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین و هفته بسیج اظهار کرد: هدف حضرت امام(ره) از دستور تشکیل بسیج این بود که می‌دانستند هر جامعه انقلابی، نیازمند یک مجموعه‌ای انقلابی برای تداوم خود است.

وی بیان کرد: بسیج همان مجموعه انقلابی مورد نیاز برای جامعه اسلامی تازه انقلاب کرده ایران بود، تشکیل و تأسیس چنین مجموعه‌ انقلابی می‌تواند بخش‌های متعدد جامعه را انقلابی پیش ببرد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: این انقلابی عمل کردن در تمام بخش‌های یک جامعه همان بسیجی بودن معنا می‌دهد، کشور ایران با حضور سلاطین بی‌لیاقت و بی‌کفایت زیادی در طول تاریخ گذشته، مورد بی‌مهری واقع‌شده و در راه پیشرفت خود دچار رکود شده است.

وی تصریح کرد: بنابراین امروز بسیجیان ولایتمدار باید با عنایت به این بحث از فرصت‌ها به بهترین نحو استفاده کنند و در راستای پیشرفت اسلام و انقلاب گام‌های بلندتر و سریع‌تری بردارند و گذشته‌ها را جبران کنند، هدف از تشکیل بسیج، انقلابی عمل کردن مردم در همه بخش‌های کشور از جمله صنعت، کشاورزی، حوزه علمیه و حتی آموزش و پرورش است.

صالحیان افزود: مهم‌ترین دستاورد بسیج در دهه‌های اخیر، بیدار نگه داشتن جامعه است و به راستی این مهم‌ترین دستاورد بسیج در دهه‌های اخیر است، همواره یکی از راه‌های نفوذ و حربه‌های ضربه دشمن به پیکره اسلام و انقلاب به خواب غفلت بردن مردم یک جامعه است تا بتوانند لطمه‌های خود را به بخش فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و حتی اقتصادی بزنند.

وی تاکید کرد: مهم‌ترین نقش و رسالت حال حاضر بسیج و بسیجیان فعالیت بیشتر به منظور افزایش معنویت در جامعه است، چرا که تنها چیزی که می‌تواند جامعه ما را در مقابل آسیب‌ها و خطرات و تهدیدات بیمه کند، معنویت بیشتر، خضوع و خشوع مردم و دوری آنها از ابتذال‌های اخلاقی است.

انتهای پیام/63001/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول