اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی:

دستاورد علمی کشور بزرگترین حرکت بر مبنای فرهنگ بسیجی است

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دستاوردهای عظیم علمی و تحقیقاتی کشور محصول توسعه و گسترش فرهنگ بسیجی در این کشور است.

دستاورد علمی کشور بزرگترین حرکت بر مبنای فرهنگ بسیجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود گنجی عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: ما با حضور مستمر در سنگر علم، تحقیق و پژوهش دشمنان و زیاده‌خواهان این نظام را بدنام کردیم و با تکیه بر تفکر بسیجی و روحیه عاشورایی توانستیم انقلاب اسلامی را در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی مشهور و نام آوازه کنیم.

وی تصریح کرد: بسیج به دنبال ورود به عرصه‌های جدید و تلاش در ایجاد اثربخشی و شور و هیجان در حوزه‌های مختلف است که ورود این مجموعه به عرصه‌های علمی و فناوری‌های جدید سبب شده تا ما امروز در سطح جهانی و بین‌المللی درخشش واقعی داشته باشیم.

گنجی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد:‌ حضور دانشجویان بسیجی با پشتکار و پشتوانه قوی می‌تواند در برداشتن قدم‌های مؤثر تأثیرگذار باشد به طوری که تاکید مقام معظم رهبری نیز بر تمرکز حرکت کشور در مسیر علم و تقویت اقتصاد مولد است که می‌تواند ایران اسلامی را از هرگونه آسیب‌پذیری در امان نگه دارد.

این مسئول هجمه‌های دشمنان در مسائل فرهنگی را بسیار خطرناک و دارای ابعاد پیچیده توصیف کرد و ادامه داد: بعد از پایان جنگ دشمنان که از حمله مستقیم ناامید شده بودند به یک جنگ نرم و روانی پیچیده روی آوردند که بهتر آن است با هوشیاری و بصیرت در صحنه حاضر بوده و اجازه ندهیم استکبار جهانی بر تفکر اسلامی و ارزشی ما غلبه کند.

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: نقش بسیج از مقوله‌هایی بوده که احترام، عزت و استحکام کشور را رقم زده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی بیان کرد: تردیدی نیست که امروز نقش بسیج ابعاد وسیع‌تری به خود یافته و در سایه جایگاه پر عزت کشور امیدواریم شناخت همه‌جانبه و دقیق آن برای نسل‌های حال و آینده میسر شود.

گنجی یادآور شد: صدور فرمان تشکیل «بسیج مستضعفین» در پنجم آذر 58 توسط حضرت امام (ره) گامی اساسی در تحرک‌آفرینی و جنبش‌های مردمی بود که علاوه بر سازمان‌دهی نیروهای فعال انسانی، در نقطه مقابل وابستگی‌های خارجی نیز کمتر می‌شد که این امر امیدهایی را در دل هر ایرانی به ارمغان می‌آورد.

وی در پایان سخنان خود گفت: با وجود هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی که درس‌های حماسه‌ را یادآوری می‌کرد، حضور بسیج در عرصه‌های حساس کشور آرمان انقلاب اسلامی را تحکیم بخشید و این در سایه آموزه‌های دینی و انقلابی تحقق یافت.

انتهای پیام/62001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول