اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران:

بسیجیان مواضع افراد را با بیانات رهبری مقایسه می‌کنند

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: بسیجیان مواضع افراد و احزاب را با بیانات رهبری مقایسه می‌کنند.

بسیجیان مواضع افراد را با بیانات رهبری مقایسه می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، حجت‌الاسلام مختار نظری چهارشنبه شب در تجمع بسیجیان میاندرودی اظهار داشت: بسیجی در پی حق و حقیقت است و بر مبنای شناخت و معرفت موضع می‌گیرد. 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه بسیجیان فقط صدای امام خود را می‎شنود گفت: بسیجی مواضع همه جناح‎ها را شناسایی می‎کند و اگر مواضع اشخاص و جناح‎ها با سخنان رهبری تطبیق داشت در کنارش وگرنه در مقابلش می‌ایستاد.

وی با بیان اینکه شخصیت‎ها تا آنجا که هماهنگ و همراه با سخنان رهبری باشند مورد احترام هستند و فرقی نمی‌کند اشخاص تا چه اندازه بزرگ باشند، بیان داشت: در صدر اسلام از طلعه و زبیر بالاتر نداشتیم که پیامبر(ص) آنها را از اهل بیت دانست اما زمانی که با امام جامعه خود زاویه پیدا کردند مورد نفرین قرار گرفتند.

نظری تصریح کرد: نگویید فلانی سال‌های سال برای نظام زحمت کشید پس باید هم مواضع آنها را تایید کنیم و هم مواضع رهبری را که این نوع موضع‎گیری از سوی بسیجیان قابل قبول نیست زیرا مواضع افراد و شخصیت‎ها باید مطابق نظر رهبری باشد.

این مسئول افزود: بسیجی کسی است که با بصیرت وارد صحنه می‌شود و از زخم و زبان‌ها هراسی ندارد.

نظری با بیان اینکه آمریکا از اول انقلاب تا به امروز 21 بار از تحریم‎ها استفاده کرد، گفت: آنها قصد داشتند نارضایتی عمومی ایجاد کنند و مردم ما را علیه نظام تحریک کنند اما  آنها هنوز هم ملت بسیجی ما را نشناختند.

وی ادامه داد: ملت ما پیرو منطق همان امامی است که در روز عاشورا با تحمل سخت‎ترین اتفاقات ایمان و اعتقادات خود را نادیده نگرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران به مواضع اخیر وزرای خارجه انگلیس و آمریکا مبنی بر تاثیر تحریم‌ها در پای میز آوردن ایرانیان اشاره و تصریح کرد: ما مطمئن هستیم آنها به خواسته‌های ما عمل نمی‌کنند چراکه آنها کاری نمی‌کنند که منافع اسرائیل به خطر بیافتد.

نظری با بیان اینکه ما امروز همچون بسیجیان دهه 60 ایستاده‎ایم خاطرنشان کرد: ما امروز پشت سر رهبری می‌ایستیم و نه یک قدم عقب تر و نه یک قدم جلوتر و با صدای رسا فریاد می‌زنیم که ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.

وی تاکید کرد: بسیجی تا پای جان با امامش و در کنارش می‌ایستد و به جا و به موقع از موضع امامش دفاع می‌کند.

انتهای پیام/86021/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول