اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه میاندرود:

بسیجیان در خط مقدم عمل به منویات رهبری هستند

فرمانده سپاه ناحیه میاندرود با اشاره به نقش برجسته بسیج در دهه پیشرفت و عدالت گفت: ما بسیجیان باید در خط مقدم عمل به دستورات و منویات مقام معظم رهبری حرکت ‎کنیم.

بسیجیان در خط مقدم عمل به منویات رهبری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، حسین‎ جناسمی شامگاه چهارشنبه در گردهمایی بسیجیان میاندرود به مناسبت هفته بسیج با اشاره به اساس تفکرات بسیج در جمهوری اسلامی اظهار داشت: بسیج در سازمان خلاصه نمی‏شود چراکه نیروی مقاومت بسیج یک تفکر تازه است.

فرمانده سپاه ناحیه میاندرود با اشاره به نقش برجسته بسیج در دهه پیشرفت و عدالت تاکید کرد: ما بسیجیان باید در خط مقدم عمل به دستورات و منویات مقام معظم رهبری حرکت ‎کنیم.

این مسئول افزود: شاخص‏های ما کاملا شفاف و روشن است و باید سربازان خوبی برای ولایت باشیم و ادامه‌دهنده راه و مکتب امام حسین(ع) تا آخرین نفس بمانیم.

فرمانده سپاه میاندرود تاکید کرد: فعالیت‎های این سال‎های بسیج علاوه بر آمادگی‎های رزمی و دفاعی در مقوله‎های فرهنگی و بصیرتی اهتمام جدی داشته و شاهد موفقیت‎های فراوان بسیج در این مدت بوده‌ایم.

وی افزود: بسیج نیروی گوش به فرمان رهبری است و در صحنه جهاد یا در زمان صلح اقدامات و فعالیت‏های خود را برای تقویت پایه‎های نظام انجام می‌دهد.

به گزارش فارس، در این مراسم بسیجیان میاندرودی از ابتدای شهر سورک مرکز شهرستان به‌صورت رژه حماسی و با شعارهای انقلابی و بسیجی به سمت مصلی نماز جمعه حرکت کردند.

انتهای پیام/86021/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول