اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

نمایشگاه‌ کتاب سبب تقویت اندیشه در جامعه می‌شود

امام جمعه بیرجند با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های کتاب در سطح جامعه، گفت: برپایی این‌گونه نمایشگاه‌ها در سطح جامعه می‌تواند یکی از ابزارهای تقویت اندیشه در جامعه باشد.

نمایشگاه‌ کتاب سبب تقویت اندیشه در جامعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام علی رضایی‌بیرجندی ظهر امروز در مراسم افتتاح هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی اظهار داشت: در مکتب اسلام، انسانیت انسان به آگاهی و بینش وی اطلاق می‌شود.

وی در ارتباط با برپایی نمایشگاه‌های کتاب در سطح جامعه، افزود: برپایی این‌گونه نمایشگاه‌ها در سطح جامعه می‌تواند یکی از ابزارهای تقویت اندیشه در جامعه باشد.

امام جمعه بیرجند با بیان این‌که بسیاری از بزرگان و فرزانگان بهترین اوقات زندگی خود را صرف مطالعه کتاب می‌کنند، اذعان داشت: خداوند علم محض است پس مطالعه کتاب و افزایش علم یکی از راه‌های تقرب الهی محسوب می‌شود.

رضایی‌بیرجندی در ارتباط با مضرات بی‌سوادی در جامعه، یادآور شد: جامعه‌ای که بی‌سواد است، بدبخت و دچار خسران شده و جامعه فرهنگی با هویت‌بخشی خود در تمامی ابعاد پیشرفت می‌کند.

وی گفت: مسئله محوری یکی از فرایند‌های مهم توسعه علم و دانش جامعه است.

امام جمعه بیرجند اضافه کرد: مسئله محوری همچنین می‌تواند منجر به تولید علم و افزایش سطح آگاهی در جامعه شود.

لازم به ذکر است در حاشیه این نمایشگاه، از کتاب جستار که حاوی تاریخ بزرگان و مفاخر و صنایع دستی و آثار باستانی خراسان جنوبی است رونمایی شد.

انتهای پیام/69017/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول