اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

استکبار به‌دنبال نابودی عزت مسلمانان است

امام جمعه بیرجند گفت: استکبار جهانی تلاش می‌کند، عزتی که به برکت امام حسین(ع) ایجاد شده است را نابود کند.

استکبار به‌دنبال نابودی عزت مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی رضایی‌بیرجندی صبح امروز در گردهمایی ائمه جماعات، مسئولان هیئت‌های مذهبی و مداحان اهل بیت خراسان جنوبی اظهار داشت: خداوند نعمت‌های فراوانی به ما داده که باید قدردان آن باشیم.

وی با بیان این‌که صحیفه سجادیه امام سجاد(ع) گل بوستان عاشورا است، ادامه داد: این بوستان با خون مطهر اباعبدالله آبیاری شد.

شاکر نعمت‌ها باشیم

امام جمعه بیرجند با بیان این‌که اگر انسان از حد انسانیت خارج شود در زمره حیوانات قرار می‌گیرد، افزود: ما انسان بوده و باید شاکر نعمت‌های پروردگار باشیم.

رضایی‌بیرجندی گفت: ما زمانی شاکر هستیم که از فرصت‌هایی مانند ایام محرم و صفر برای رسیدن به اهداف امام حسین(ع) آن‌گونه که شایسته است، استفاده کنیم.

وی با بیان این‌که امروز وهابیت و آمریکای جنایتکار برنامه‌ریزی کرده‌اند تا شیعه را بی‌حیثیت کنند، تصریح کرد: تنها فرهنگ قرآن و اهل بیت (ع) می‌تواند در دنیا جایگزین نظام پوشالی آنها شود.

ایران قلب تپنده دنیا

امام جمعه بیرجند اذعان داشت: استکبار جهانی تلاش می‌کند، عزتی که به برکت امام حسین(ع) ایجاد شده است را نابود کند.

رضایی‌بیرجندی با بیان این‌که کشور ما به برکت اسلام قلب تپنده دنیا شد، متذکر شد: اندیشه مبارزه با استکبار را اسلام ایجاد کرده است.

وی با بیان این‌که برای امام حسین(ع) باید از آبرو، شخصیت و عمر خود هزینه کرد، یادآور شد: روسای هیئت‌ها فرماندهان لشکر امام حسین(ع) هستند.

شفاعت آن دنیا تجلی هدایت این دنیا است

امام جمعه بیرجند صلوات را بالاترین دعا دانست و اضافه کرد: امام سجاد(ع) در 54 دعای خود 207 بار صلوات را به کار برده است.

رضایی‌بیرجندی با بیان این‌که شفاعت آن دنیا تجلی هدایت این دنیا است، ادامه داد: اگر در دنیا حسینی زندگی کنیم در آخرت در کنار امام حسین(ع) زندگی می‌کنیم.

وی با بیان این‌که ما باید تلاش کنیم بدحجابی، نفاق، پلیدی‌ها و سوء‌ظن‌ها را از جامعه جمع کنیم، افزود: همچنین باید شکر نعمت‌هایی مانند ولایت، قرآن و اهل‌بیت را به جا آوریم.

ما در متن اسلام قرار گرفته‌ایم

امام جمعه بیرجند با بیان این‌که باید فرهنگ امام حسین(ع) را در هیئت‌ها اجرا کنیم، گفت: با این روش می‌توان به شهر، کشور، جامعه و دنیا روح دهیم.

رضایی‌بیرجندی با بیان این‌که ما در متن اسلام هستیم، تصریح کرد: عشق به اهل‌بیت (ع) در جان ما قرار گرفته که باید آن را احیا کنیم.

وی با بیان این‌که نعمت‌های خداوند را اسراف نکنیم، اذعان داشت: اسراف حرام بوده و اسراف‌کننده برادر شیطان است.

هیئت‌ها به محتوا توجه کنند

امام جمعه بیرجند متذکر شد: تلاش کنیم تا باطل را سرکوب و حق را عزیز گردانیم.

رضایی‌بیرجندی با بیان این‌که باید در هیئت‌ها به محتوا توجه شود، خاطرنشان کرد: امید است هم ظاهری زیبا و هم باطنی زیبا در هیئت‌های خود داشته باشیم.

انتهای پیام/80019/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول