اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

افرادی که بوی فتنه می‌دهند خیال استاندار شدن را از ذهن دور کنند

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با اشاره به موضوع انتخاب چهارمین استاندار خراسان جنوبی گفت: افرادی که بوی فتنه می‌دهند، خیال استاندار شدن را از ذهنشان دور کنند.

افرادی که بوی فتنه می‌دهند خیال استاندار شدن را از ذهن دور کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند برای سومین هفته متوالی به موضوع انتخاب استاندار خراسان جنوبی اشاره کرد و یادآور شد: برخی افراد زنگ می‌زنند و برخی نماینده می‌فرستند و عده‌ای هم رزومه کاری می‌دهند که ما استاندار خراسان جنوبی هستیم.

وی ولایی بودن، برنامه داشتن و دوری از نگرش‌های منطقه‌ای را از ملاک‌های استاندار آینده استان خواند و ادامه داد: افرادی که بوی فتنه می‌دهند خیال استاندار شدن را از ذهنشان دور کنند.

مردم در مورد انتخاب استاندار به نمایندگان تذکر دهند

امام جمعه بیرجند از مردم خواست پیرامون انتخاب استاندار به نمایندگان مردم استان در مجلس تذکر و مشورت بدهند.

رضایی که هفته‌های گذشته بر موضوع انتخاب استاندار از بین نیروهای استان تاکید کرده بود، افزود: استاندار آینده استان باید ولایت‌مدار و به فکر توسعه استان باشد و استان ما را به جلو ببرد.

جشن‌های غدیر مردمی برگزار شود

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به دهه ولایت از قربان تا غدیر گفت: افرادی از بین مردم جمع شده‌اند تا جشن‌های غدیر را باشکوه و با محوریت خود مردم برگزار کنند که اقدام پسندیده‌ای است.

رضایی تاکید کرد: مردم حداقل با نصب یک پرچم در جلوی منزل خود در جشن‌های غدیر شرکت کنند تا امسال برنامه‌ها در خور شأن امیرمؤمنان(ع) برگزار شود.

آمریکا قصد خیرخواهی ندارد

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به مذاکرات عزت‌مند ایران در سازمان ملل و سفر رئیس جمهور به نیویورک گفت: باید توجه داشت که آمریکا گرگی است که قصد خیرخواهی ندارد.

رضایی به شعار نه غربی و نه شرقی ملت ایران اشاره کرد و افزود: زمانی که تمام دنیا با ایران مشکل داشت، ملت ایران با همین شعار ایستادگی کرد و اکنون که دنیا دنبال ملت ایران است، باید هوشمندانه از حقوق خودمان دفاع کنیم.

وی به افراط و تفریط‌ها در زمینه مذاکره با آمریکا اشاره کرد و یادآور شد: آمریکایی‌ها به بهانه‌های مختلف دست به تحریم ایران زدند که باید این بهانه‌ها را با عزت کامل از آنان بگیریم.

زمینه ازدواج آسان را فراهم کنید

امام جمعه بیرجند به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) با حضرت فاطمه(س) اشاره کرد و خواستار ترویج ازدواج‌های آسان در جامعه شد.

رضایی افزود: باید خانواده‌ها تشریفات را حذف و با آسان گرفتن برای زوج‌های متدین زمینه ازدواج را فراهم تا فساد از بین برود.

گرامیداشت روز پست، روز نیروی انتظامی، سالروز هجرت امام از عراق به پاریس، روز جهانی کودک و تقدیر از اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان از دیگر محورهای خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیرجند بود.

انتهای پیام/2248/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول