اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند در دیدار با وزیر کشور:

اولویت خراسان جنوبی ایجاد راه‌آهن است

امام جمعه بیرجند و نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مهم‌ترین اولویت‌های استان را ایجاد راه‌‌آهن، اشتغال و اصلاح کمبود آب ذکر کرد.

اولویت خراسان جنوبی ایجاد راه‌آهن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی‌بیرجندی صبح امروز در دیدار با وزیر کشور اظهار داشت: خراسان جنوبی به لحاظ فرهنگ و علم دارای پیشینه بسیار خوبی است.

وی ادامه داد: وجود چهره‌های علمی چون محمدحسن گنجی، پدر علم جغرافیا گویای این مهم است و همچنین مردم این استان همواره در صحنه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی حضور فعال داشته‌ و خواهند داشت.

امام جمعه بیرجند مهم‌ترین اولویت‌های استان را ایجاد راه‌‌آهن، اشتغال و اصلاح کمبود آب برشمرد.

وزیر کشور نیز در دیدار با امام جمعه بیرجند اظهار داشت: خراسان جنوبی دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است که باید بیشترین استفاده از آن‌ها صورت گیرد.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی با اشاره به انتخاب استاندار خراسان جنوبی افزود: در انتخاب استاندار برای این استان چندین گزینه وجود داشت که در نهایت وجه‌الله خدمتگذار معرفی شد.

وی ادامه داد: خدمتگزار سابقه مدیریتی خوبی دارد.

وزیر کشور گفت: نمایندگان استان در مجلس افرادی دلسوز هستند که امید است نهایت همکاری را در سطح ملی با استاندار جدید داشته باشند.

رحمانی‌فضلی اظهار داشت: خراسان جنوبی با بیش از 700 هزار نفر جمعیت از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است که امیدواریم با تلاش و پیگیری استاندار و مسئولان موانع و مشکلات این استان رفع ‌شود.

انتهای پیام/69008/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول