اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بیرجند:

دستگاه دیپلماسی حضور موفقی در مذاکرات 1+5 داشته است

امام جمعه موقت بیرجند با مثبت خواندن مواضع تیم ایران در مذاکرات انجام شده 1+5 گفت: دستگاه دیپلماسی حضور موفقی در این مذاکرات داشته است.

دستگاه دیپلماسی حضور موفقی در مذاکرات 1+5 داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدباقر عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به مواضع خصمانه آمریکا در سال‌های گذشته با جمهوری اسلامی اظهار کرد: تیم مذاکره کننده ایرانی به خوبی می‌داند که به هیچ عنوان نمی‌شود به آمریکایی‌های اعتماد کرد.

وی ادامه داد: ملت ایران شاگردان مکتب امام حسین(ع) هستند که زیر بار ذلت نمی‌روند.

نباید به آمریکایی‌ها اعتماد کنیم

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه مذاکره مشکلی ندارد اما نباید به آمریکایی‌ها اعتماد کنیم، گفت: از سویی دیگر همه باید از دستگاه دیپلماسی حمایت کنیم.

عبادی ادامه داد: تاکنون دستگاه دیپلماسی حضور موفقی در مذاکرات داشته و مواضع ملت ایرانی به خوبی به گوش 1+5 رسیده است.

وی تاکید کرد: باید بهانه هسته‌ای را از آمریکایی‌ها گرفت زیرا آنها می‌خواهند مشکلات دیگری که دارند را با شعار مشکل هسته‌ای ایران جلو ببرند، اما در واقع آنان با اصل اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران مشکل دارند.

امر به معروف احیا شود

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با تشکر از عزاداری باشکوه مردم در دهه اول محرم گفت: ایستادگی در برابر ظلم و ستم از مهم‌ترین اهداف قیام عاشورا بود.

عبادی تاکید کرد: امام حسین(ع) زیر بار ذلت نرفت و برای احیای فرایض اسلامی تمامی عزیزان و یاران خود را فدا کرد تا اسلام زنده بماند.

وی همچنین بر احیاء امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: این فریضه الهی باید در جامعه اسلامی تبیین شود.

بسیج مستضعفین انقلاب را از بسیاری از خطرات حفظ کرده است

امام جمعه موقت بیرجند هفته بسیج را گرامیداشت و گفت: یکی از ابتکارات امام خمینی(ره) تشکیل بسیج مستضعفین بود که ثمرات زیادی برای نظام داشته است.

عبادی با بیان اینکه به خاطر وجود بسیج انقلاب اسلامی از بسیاری خطرات مصون مانده است، افزود: تفکر بسیجی باید بیش از بیش از جامعه نمود داشته باشد.

وی حضور بسیج در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، نظامی و جنگ نرم را ستود و اظهار کرد: مردمی شدن امور یکی از اهداف تشکیل بسیج بود که برکات زیادی به همراه داشته است.

انتهای پیام/2248/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول