اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

راه غرب یا زور است یا تزویر

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه زروگویی آمریکا و غربی‌ها چند صباحی بیش نیست، گفت: راه غرب یا زور است یا تزویر، اما مسیر ما حق محوری است که بر پایه بصیرت و حقیقت استوار است.

راه غرب یا زور است یا تزویر

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام علی رضایی‎بیرجندی امشب در جمع بسیجیان استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی یادگار مکتب علوی است که توانسته در برابر نظام لیبرال دموکراسی غرب و زیادی‌خواهی آنان بایستد.

وی با بیان اینکه زورگویی آمریکا و غربی‌ها چند صباحی بیش نیست، افزود: راه غرب یا زور است یا تزویر، اما مسیر ما حق محوریست که بر پایه بصیرت و حقیقت استوار است.

امام جمعه بیرجند با اشاره بر پیروزی حق بر باطل، بیان داشت: نظام سوسیالیسم برای حاکم کردن حرکت ضد بشری خود 250 میلیون آدم را کشت، اما در پایان نابود شد.

رضایی با بیان اینکه تمام انبیاء و اولیا خداوند برای رشد و هدایت انسان آمده‌اند، اذعان داشت: مومن واقعی کسی است که جان خود را به حقیقت عالم متصل کند اما کافر حقیقت جان خود را در منیت زندانی می‌کند.

انتهای پیام/69021/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول