اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

دیپلمات‌های آگاه رژیم صهیونیستی را در انزوا قرار دهند

امام جمعه بیرجند با بیان این‌که دیپلمات‌های آگاه ما باید حاضر شده و رژیم صهیونیستی را در انزوای کامل قرار دهند، گفت: جوهره انقلاب اسلامی استکبارستیزی، همراهی با محرومان و عمل به قرآن برای رسیدن به تعالی است.

دیپلمات‌های آگاه رژیم صهیونیستی را در انزوا قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی‌بیرجندی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند با بیان این‌که ما باید در دنیا خوش‌بین باشیم، اظهار داشت: بدبینی آفات زیادی داشته که زندگی را بد و ما را در دنیا و آخرت دچار مشکل می‌کند.

وی با بیان این‌که خداوند تمام نعمت‌هایش را رایگان در اختیار ما قرار داده است، ادامه داد: ما برای داشتن این‌ نعمت‌ها هیچ خدمتی نکردیم.

خداوند رحمتش بر غضبش سبقت دارد

امام جمعه بیرجند افزود: خداوند در جایگاهی قرار گرفته است که انسان مومن به او حسن‌ظن دارد.

رضایی‌‌بیرجندی با بیان این‌که بیشتر فلاسفه خوش‌بین هستند، گفت: برخی از آنها که بدبین هستند، معتقدند در عالم خیر وجود ندارد.

وی با بیان این‌که ما باید به خداوندی که رحمتش بر غضبش سبقت دارد، خوش‌بین باشیم، اذعان داشت: خداوند قبل و بعد از خلقت به ما نعمت داده است.

بدبینی روح را افسرده می‌کند

امام جمعه بیرجند با بیان این‌که ما باید به بندگان خدا نیز خوش‌بین باشیم، متذکر شد: گمان‌های بد زندگی، رفاقت‌ها و سلول‌های مغزی را فرسوده و روح و جان را افسرده می‌کند.

رضایی‌بیرجندی یکی از عوامل بدبینی را عدم تحقیق و بررسی دانست و یادآور شد: باید قبل از پذیرش هر موضوعی ابتدا در مورد آن تحقیق و بررسی کنیم.

وی با بیان این‌که توقع بیش از حد یکی دیگر از عوامل بدبینی است، تصریح کرد: انسان ضعیف خلق شده است و نباید از او توقع بیش از حد داشته باشیم.

شیطان یکی از عوامل بدبینی

امام جمعه بیرجند شیطان را عامل دیگری برای بدبینی برشمرد و اضافه کرد: شیطان تلاش می‌کند حسن‌ظن را به سوء‌ظن تبدیل کند.

رضایی‌بیرجندی با بیان این‌که نفاق و دورویی یکی از عوامل ایجاد کردن سوء‌ظن است، ادامه داد: گاهی اوقات سوء‌ظن انسان را به روان‌پریشی سوق می‌دهد.

وی با بیان این‌که به آمریکا نمی‌توان اعتماد کرد، افزود: ما باید با آگاهی و هوشیاری با او مبارزه کنیم.

جوهره انقلاب استکبارستیزی است

امام جمعه بیرجند گفت: دیپلمات‌های آگاه ما باید با تمام وجود حاضر شده و رژیم صهیونیستی را در انزوای کامل قرار دهند.

رضایی‌بیرجندی جوهره انقلاب اسلامی را استکبارستیزی، همراهی با محرومان و عمل به قرآن برای رسیدن به تعالی دانست و تصریح کرد: از روزی که فرق علی(ع) شکافته شد تا امروز خون دادیم تا حاکمیت اسلام فراهم شود.

وی با بیان این‌که استاندار خراسان جنوبی فردی هوشیار، باتجربه و ولایت‌مدار است، اذعان داشت: استاندار می‌تواند از نیروهای مخلص با سلایق گوناگون و آنهایی که ستون نظام هستند، برای اداره امور دعوت کند.

انتهای پیام/69010/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول