اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

نظام جمهوری اسلامی نظامی منعطف،با نشاط و دارای ظرفیت و توانمندی است

امام جمعه بیرجند گفت: نظام جمهوری اسلامی نظامی منعطف،با نشاط و دارای ظرفیت و توانمندی است و بیدی نیست که با بادهایی که از سوی ابرقدرت‌های می‌وزد بلرزد.

نظام جمهوری اسلامی نظامی منعطف،با نشاط و دارای ظرفیت و توانمندی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام  علی رضایی بیرجندی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به سخنان اخیر رهبر فرزانه انقلاب و نرمش قهرمانانه اظهار کرد: منظور از نرمش قهرمانانه این است که جمهوری اسلامی هیچ گاه استعمار غربی را به رسمیت نمی‌شناسد ولی در عرصه جهانی وارد شده و از حوزه قدرت اهدافش را تبیین می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری همایش ائمه جمعه کشور اظهار داشت: در این مراسم مسائل استان به اطلاع مسئولان و وزیر کشور رسید تا به خواسته مردم این استان در تعیین مسئولینی از فرزندان خود استان در عرصه مدیریتی تلاش کنند.

قائم مقام نمانیده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ما در معرفی افراد بومی به عنوان مسئول مدیریتی استان به وظیفه خود عمل کرده‌ایم و امید است که نمایندگان استان نیز به این وظیفه به خوبی عمل کنند.

رضایی بیرجندی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران بر مبنای ولایت فقیه است و ولی فقیه مانند پدری دلسوز برای این نظام از تمامی ظرفیت‌ها در ساختن ایران اسلامی استفاده می‌کند.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی نظامی منعطف،با نشاط و دارای ظرفیت و توانمندی است و بیدی نیست که با بادهایی که از سوی ابرقدرت‌های می‌وزد بلرزد.

امام جمعه بیرجند با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس درس پایداری رزمندگان اسلام برای ملت ایران و نسل جوان است که در آن فرزندان این کشور با نثار خونشان در برابر استکبار ایستادند.

رضایی بیرجندی تاکید کرد: اگر امروز آمریکا از حمله به سوریه می‌ترسد به دلیل عزت رزمندگان اسلام است و دنیای استکبار می‌داند که هر جا که نگاه رزمندگان اسلام باشد بوی پیروزی به مشام آنها نمی‌رسد.

انتهای پیام/2248/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول