اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداری مالی کمیته امداد کشور:

کمیته امداد ارزش‌های جامعه را عملیاتی می‌کند

معاون اداری مالی کمیته امداد امام خمینی کشور با بیان اینکه نیروی‌ انسانی ‌مهم‌ترین سرمایه هر نهاد است، گفت: کمیته امداد یک نهاد غیر دولتی است که ارزش‌های جامعه را عملیاتی می‌کند.

کمیته امداد ارزش‌های جامعه را عملیاتی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، داوود شاهانی تراب صبح امروز در جلسه شورای اداری کمیته امداد هرمزگان اظهار داشت: یک نهاد ویژگی‌های زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به تشکیل آن بر اساس نیاز، داشتن عضو و داشتن اهداف بلند مدت و عجین بودن با مردم اشاره کرد.

وی تصریح کرد: نهادها منافع ملی را به منافع عمومی ترجیح می‌دهند و دارای ساختار چابک و پویا بوده، انعطاف‌پذیر و ریسک‌پذیر هستند به نحوی که به اهداف کلان آنها لطمه نخورد.

معاون اداری مالی کمیته امداد امام خمینی ادامه داد: در نهادها؛ نظارت دائمی وجود دارد و افراد خود کنترل؛ هستند و دارای شاکله معنوی بوده و به دنبال خلق ارزش هستند.

شاهانی تراب خاطرنشان کرد: همه کارها در ادارات، نهادها و سازمان‌ها توسط نیروی انسانی انجام می‌شود به همین دلیل مهم‌ترین منابع و سرمایه هر سازمان و نهاد منابع انسانی است.

معاون اداری مالی کمیته امداد کشور یادآور شد: پیشرفت کمیته امداد و کارهایی که در این نهاد انجام شده است به خاطر حضور افراد کاری و متعهد به کار در این نهاد است زیرا پایه تشکیل این نهاد با افراد معتمد و متعهد بوده است.

وی در پایان افزود: یکی از اهداف این نهاد این است که افراد را توانمند سازد به همین دلیل افرادی که برای این نهاد جذب می‌شوند باید کسانی باشند که انگیزه بالایی دارند.

انتهای پیام/88001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول