اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

کمیته امداد طلایه‌دار امر اشتغال در چرام است

فرماندار چرام ضمن تقدیر و تشکر از کمیته امداد که با تعامل و تلاش ویژه در امر ایجاد اشتغال اقدام می‌کند، گفت: کمیته امداد طلایه‌دار امر اشتغال در چرام است.

کمیته امداد طلایه‌دار امر اشتغال در چرام است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، ظهر امروز جلسه کمیته سامان‌دهی، سرمایه‌گذاری و توسعه اشتغال پایدار روستایی و شهری شهرستان چرام با حضور فرماندار به عنوان رئیس کمیته سامان‌دهی اشتغال و سایر اعضا تشکیل جلسه داد.

علی‌رضا نیکروز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از کمیته امداد که با تعامل و تلاش ویژه در امر ایجاد اشتغال اقدام می‌کنند، به این مطلب که اشتغال و رفع مشکل بیکاری برای جوانان جویای کار در این برهه از زمان مهم‌ترین دغدغه مسئولان شهرستان است، اشاره کرد.

فرماندار چرام، اظهار کرد: توانمندسازی خانواده‌های با حمایت تجربه بسیار ارزنده‌ای است که کمیته امداد به عنوان طلایه‌دار این حرکت کار بسیار ارزشمندی را انجام داده است.

وی با تقدیر و تشکر از کمیته امداد برای ارائه خدمات به نیازمندان جامعه، تصریح کرد: همه دستگاه‌های متولی اشتغال باید هم دوش کمیته امداد در راستای رفع دغدغه‌های شغلی مردم گام بردارند.

این مسئول بر همکاری بیش از پیش دستگاه‌های دخیل در امر اشتغال تاکید کرد و همچنین خواستار عملیاتی شدن طرح‌های اشتغال بر اساس نیازسنجی به کمک آمار ارائه شده از سوی دهیاران شد.

نیکروز با بیان اینکه عملکرد کمیته امداد چرام در آموزش مهارت‌های شغلی و اشتغال‌زایی هدفمند، وسیع و با برنامه بسیار مطلوب است، گفت: این نهاد مقدس تاکنون گام‌های مؤثری را در خودکفایی و توانمندسازی خانواده‌های مددجو داشته است.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با اشاره به این مطلب که به دلیل اقلیم مناسب این شهرستان، کشاورزی بهترین‌ شغل در سطح این منطقه است، خاطرنشان کرد: باید توجه کنیم که چه شغلی متناسب با شرایط منطقه و خانواده‌ها است، آن را طراحی کنیم.

در این نشست که با محوریت کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، رئیس کمیته امداد گزارشی از میزان تسهیلات اشتغال و خودکفایی به خانواده‌های تحت پوشش این نهاد عنوان کرد.

انتهای پیام/82002/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول