اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل:

مساعدت‌های مردمی به کمیته امداد 43 درصد رشد داشته است

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل گفت: در آبان ماه سال‌جاری مساعدت‌های جمع‌آوری شده‌ مردمی در سطح شهرستان اردبیل نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته حدود 43 درصد افزایش داشته است.

مساعدت‌های مردمی به کمیته امداد 43 درصد رشد داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل قدیمی عصر امروز در جلسه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اردبیل اظهار داشت: مردم خیر شهرستان اردبیل در طول این مدت بیش از دو میلیارد و 227 میلیون ریال در قالب‌های مختلف به نیازمندان این شهرستان مساعدت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: از این مبلغ بیش از یک میلیارد و 378 میلیون ریال از صندوق‌های صدقات در سطح شهرستان اردبیل جمع‌آوری شده است.

قدیمی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: همچنین مردم نیکوکار شهرستان اردبیل نزدیک به 850 میلیون ریال نیز در قالب‌های مختلف بابت طرح اکرام، زکات، کفاره و سایر کمک‌های خاص به مددجویان تحت حمایت این نهاد مقدس اعطا کرده‌اند.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل در پایان سخنان خود با تشکر و قدردانی از خیرین و مردم نوع دوست این شهرستان اضافه کرد: این نهاد مردمی تمامی کمک‌های مردمی را در اسرع وقت به دست نیازمندان واقعی رسانده است.

توزیع 50 میلیون ریال اقلام بهداشتی در مناطق روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان گرمی بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 13 دوره‌ آموزشی بهداشت و سلامت برای مددجویان تحت حمایت این نهاد برگزار شده است.

مالک بدری در جلسه مشابه یادآور شد: تعداد 390 مددجوی تحت پوشش از این دوره‌‌های آموزشی به صورت گروهی بهره‌مند شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین در طول این مدت در بین 570 خانوار در مناطق روستاهای محروم این شهرستان اقلام بهداشتی توزیع شده که ارزش ریالی آن بالغ بر 50 میلیون ریال برآورد شده است.

بدری در ادامه‌ سخنان خود گفت: با هدف پیشگیری و ارتقای سطح سلامت خانواده‌های تحت حمایت کمیته‌ امداد در مورد مباحث بهداشتی، درمانی و همچنین با توجه به نیاز آنان دوره‌های آموزشی به صورت فصلی و منسجم در طول سال برگزار می‌شود.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان گرمی با اشاره به اینکه جلسات آموزشی با حضور کارشناسان و اساتید مرکز بهداشت و درمان شهرستان برگزار می‌شود، افزود: کارشناسان در رابطه با ضوابط و معیارهای بهداشت فردی و محیط، اهمیت تغذیه سالم و بهداشت روانی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همچون بیماری ایدز و اعتیاد مطالب ارزنده‌ای را ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/62001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول