اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

بسیجی باید اهل تدبیر و تحلیل باشد

امام جمعه جیرفت گفت: تأثیرگذاری یک بسیجی به ایمان درون او است، بسیجی باید اهل تدبیر و تحلیل باشد.

بسیجی باید اهل تدبیر و تحلیل باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در اجتماع بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: بسیج شجره طیبه و تناوری است که به دست امام خمینی غرس شد و زنان و مردان مجاهد و ایثارگر با خون خود این شجره طیبه را آبیاری کردند.

وی افزود: این درخت را به ثمری تبدیل کردند که به فرموده قرآن، اصلی ثابت دارد و شاخه‌های آن سر به آسمان کشیده است و ثمرات این شجره طیبه در همه زمان‌ها برای ملت ایران منشأ خدمات ارزشمندی است.

عسکری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی هم با درایت و هوشمندی این شجره طیبه را پاسداری می‌کنند و هر روز بر توسعه ثمره آن می‌افزایند.

وی با بیان اینکه اهداف بسیج را باید در کلام ائمه معصوم (ع) بنیانگذاران بسیج و ... جستجو کنیم، خاطرنشان کرد: بسیج شبیه‌ترین سازمان نظامی به لشکر پیامبر اکرم (ص) است که توطئه‌های دشمنان را بدون داشتن سازمان نظامی و ارتش دفع کردند.

امام جمعه جیرفت گفت: کسانی می‌توانند پرچم بسیج را بر دوش بگیرند که درک درستی از مسائل سیاسی داشته باشند تا هدف بسیج که دفاع از اسلام و احکام نیروهای اسلام است را انجام دهند.

عسکری با درخواست اهمیت به افزایش بصیرت بسیجیان و به‌روز بودن آنها ابراز داشت: بسیجیان باید به‌روز باشند و باید بدانند که در جامعه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و ما چه اهدافی داریم.

وی با اشاره به نتایج مذاکرات ژنو ادامه داد: این دستاوردها نتیجه صبر و استقامت ملت ایران است گرچه هنوز گذرگاه‌های سنگینی در راه است و این آغاز راه است و دشمن به این زودی تسلیم نمی‌شود.

عسکری با اشاره به سخنان بزرگان درباره بسیج ابراز داشت: تأثیرگذاری یک بسیجی به ایمان درون او است، بسیجی باید اهل تدبیر و تحلیل باشد و عوامل پیش‌برنده صبر، بصیرت، علم به مواضع حق و روحیه اطاعت‌پذیری از فرمانده کل قوا داشته باشد.

انتهای پیام/80002/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول