اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

پیروزی در مذاکرات هسته‌ای ناشی از فرهنگ بسیجی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: پیروزی ما در گفت‌وگوهای هسته‌ای و زانو زدن ابرقدرت‌هایی که سال‌ها در برابر ملت ایران بهانه‌جویی می‌کردند، ناشی از فرهنگ بسیجی است.

پیروزی در مذاکرات هسته‌ای ناشی از فرهنگ بسیجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، جواد کمالی ظهر امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان این شهرستان بسیج را سازمان و تشکلی فراگیر و همگانی دانست که با نام آن در هر کجای جهان حمایت از نظام، اسلام و ولایت در ذهن‌ها نقش می‌بندد.

وی اظهار داشت: الگوی نام و تشکل بسیج در کشورهای منطقه هراس دشمنان اسلام را در پی داشته است و امروز حتی دشمنان ما اذعان دارند که بسیج در قالب ملتی است که با هم به هدف مشترکی برای حمایت از اسلام و نظام اسلامی تلاش می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان بیان داشت: این با هم بودن یعنی حضور گسترده طی 34 سال پس از انقلاب در همه حماسه‌ها و دفاع مقدس است که رمز پیروزی در برابر همه توطئه‌ها علیه انقلاب است.

کمالی سرافرازی ملت ایران و اقتدار در جهان را به دلیل نهادینه شدن مکتب بسیجی در کشور و در هر سازمان و نهادی عنوان کرد و گفت: پیروزی ما در گفت‌وگوهای هسته‌ای و زانو زدن ابرقدرت‌هایی که سال‌ها در برابر ملت ایران بهانه‌جویی می‌کردند، ناشی از فرهنگ بسیجی است.

انتهای پیام/80015/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول