اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تاکستان:

اجتماع بسیجیان ولایتمداری محض است

فرماندار تاکستان گفت: اجتماع بسیجیان نمادی از ولایت‌مداری و پایبندی این نهاد به مکتب عاشوراست.

اجتماع بسیجیان ولایتمداری محض است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان علی اکبریان عصر امروز در اجتماع 3 هزار نفری بسیجیان شهرستان تاکستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: تداوم راه خدمت امروز از اراده‌های پولادین بسیج در عرصه‌های مختلف نشأت گرفته است.

فرماندار تاکستان افزود: دشمنان در سال‌های اخیر به بهانه‌های مختلف درصدد جنگ و خونریزی در میان امت‌های اسلامی بوده است، از این رو لازم است تا با ایستادگی از گردنکشی و تجاوز استکبار جلوگیری کرد.

اکبریان بیان کرد: برکت و همت بسیح سبب شده تا در طول 34 سال گذشته هیچ دولتی اجازه تجاوز به اعتقادات ملت را نداشته باشد و جوانان متدین میهن در جنگ تحمیلی قدرت بسیج را به رخ دشمنان کشیده‌اند.

وی ادامه داد: بی‌تردید در صورت نبود ایستادگی 8 ساله از سوی ملت، امروز از هویت دینی و شاکله بسیج خبری نبود و به همین علت دفاع مقدس پایه‌ای برای رشد و جهش کشور محسوب می‌شود.

فرماندار تاکستان با اشاره به اینکه برنامه‌های قابل توجه‌ای طی هفته بسیج در شهرستان تاکستان پیش‌بینی شده است، ابراز داشت: اعلام آمادگی بسیجیان نسل جوان برای شهادت‌طلبی، یادآور حضور سراسری رزمندگان در جبهه‌های نبرد، در راستای تمکین به رهنمودهای معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

اکبریان از اجتماع پرشور بسیجیان شهرستان تاکستان به منظور گرامی‌داشت آرمان‌های دینی تصریح کرد: امیدواریم تا بتوان با اجرای رویکردهای دینی و فرهنگی زمینه تقویت و انسجام هرچه بیشتر بسیجیان را مهیا کنیم.

انتهای پیام/77005/ب20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول