اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با سی و چهارمین سال تشکیل بسیج صورت گرفت

اجتماع بزرگ بسیجیان در آبیک

هم‌زمان با سی و چهارمین سال تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل، اجتماع بزرگ بسیجیان در شهرستان آبیک برگزار شد.

اجتماع بزرگ بسیجیان در آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، در مراسم اجتماع بزرگ گردان‌ها و قشرهای مختلف بسیج اعم از اصناف، کارگری، کارمندی، دانش‌آموزی و اداری شهرستان آبیک که در سالن 9 دی سپاه ناحیه شهرستان آبیک برگزار شد.

علاوه بر حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های قزوین و امام جمعه موقت قزوین، حجت‌الاسلام عبدالصمد رمضانی امام جمعه موقت آبیک، مسئولان ادارات مختلف شهرستان آبیک و خانواده‌های معزز شهدا حضور داشتند.

این مراسم با تلاوتی چند از کلام وحی آغاز شد و سرود ملی با تکان دادن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی از سوی بسیجیان شهرستان آبیک قرائت شد.

در این مراسم بسیجیان خواهران و برادران بسیجی با در دست داشتن پرچم‌های مزین به نام ائمه اطهار (ع) شعارهایی همچون «خامنه‌ای رهبر است، ضیاء هر دو عین است»، «ما ذوالفقار حیدریم، مطیع امر رهبریم» و نیز با مشت‌های گره خورده و با صدا و فریاد کوبنده، شعار « مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

در حاشیه این مراسم، دانش‌آموزان دختر دوره اول مقطع متوسطه بر روی دیواری که برگه‌های سفید نصب شده بود، به مناسبت روز بسیج، بسیج و بسیجی را به تصویر کشیدند.

بسیجیان با حضور در اجتماع بزرگ روز بسیج آمده بودند تا بگویند امروز فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و روح بسیجی درد آحاد جامعه است و بسیجی را به معنای اسیر خواسته‌های نفس نشدن، معنویت، شجاعت و غیرت و استقلال تفسیر کردند و این معنا را به اوج رساندند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک در این مراسم گفت: روز بسیج یادآور حماسه و از خودگذشتگی‌ها، اقتدار، عظمت و شکوه ایران است.

رضا اسفندیاری افزود: بسیج در همه عرصه‌ها پیشتاز است و به پیشرفت‌های چشمگیری در همه عرصه‌ها دست یافته است.

انتهای پیام/77006/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول