اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بسیج در گلستان - 40

منصوری: بسیجی انسانی است با بصیرت با دید متفاوت به دنیا

امام جمعه بندرترکمن گفت: بسیجی انسانی است با بصیرت که دیدش به دنیا با دیگران متفاوت است و دنیا را دنیایی نمی‎بیند.

منصوری: بسیجی انسانی است با بصیرت با دید متفاوت به دنیا

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام محمد منصوری بعد از ظهر امروز در جمع بسیجیان گرگان به مناسبت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت واقعه پنج آذر گرگان اظهار داشت: یک فرد بسیجی باید با شناخت زمان و با بصیرتی که دارد حرکت به‎موقع و سکوت به موقع داشته باشد و با شناخت اوضاع وقت خود تصمیم درست بگیرد.

وی ادامه داد: پیامبران و امامان آمدند تا دید ما را عوض کنند و برای تمامی انسان‎ها بصیرت ایجاد کنند.

وی ابراز داشت: شهادت راهی است که نگاه انسان به زندگی ابدی می‎شود و بدانید که تمام شهدا زنده‎اند اما چشمان ما آنها را نمی‎بیند.

امام جمعه بندرترکمن خاطرنشان کرد: شهدا به عشق‎ها و لذت‎های دنیوی پشت کردند و با گوش دادن به فرامین پروردگار یکتا دل از دنیا کندند و به سمت معبود خویش پرواز کردند.

منصوری در ادامه با اشاره به موفقیت‎های تیم مذاکره کننده در مذاکرات هسته‎ای تاکید کرد: امروز بچه‎های این نظام و انقلاب و این آب و خاک در مباحث گوناگون در جهان به دستاوردهای بزرگی دست یافته‎اند و امروز با به نتیجه رساندن مذاکرات حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران را در دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‎ای به جهانیان ثابت کردند.

وی تاکید کرد: ما هرچه داریم از شهداست و این موفقیت‎ها در سایه توجه‎ها و قدردانی خون شهداست.

درایت، رعایت و روایت وظیفه ما در برابر شهداست

امام جمعه بندرترکمن تصریح کرد: ما در قبال شهدا سه وظیفه داریم و آن سه وظیفه درایت، رعایت و روایت است.

منصوری گفت: ما باید ارزش‎های انقلاب و هدف شهدا را درک کنیم، چون اگر مقام شهید و راهی که او رفته را نشناسیم نمی‎توانیم درک کنیم شهید که بود و چه کرد و شهادت نکته‎ای است که جهان در پی درک آن است.

وی اضافه کرد: تمامی مردم مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی با مطالعه وصیت‎نامه شهدا و عمل به دستورات دینی و رعایت مسائل شرع و عرف جامعه اسلامی در رعایت این مسائل کوشا باشند تا در مقابل شهدا شرمنده نباشیم.

امام جمعه بندرترکمن متذکر شد: نکته آخر این است که همه ما بکوشیم و رشادت‎ها و از خود گذشتگی‎هایی که شهدا و جانبازان و ایثارگران ما انجام داده‎اند برای نسل‎های آینده روایت کنیم تا آنها بدانند نسل‎های قبل از خود که بودند و چه دلاوری‎هایی انجام دادند.

انتهای پیام/83004/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول