اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه‌ سپاه گچساران به مناسبت هفته بسیج

هفته بسیج نماد همبستگی برای رسیدن به آرمان‌های متعالی است

سپاه ناحیه گچساران با صدور بیانیه‌ای هفته بسیج را نماد همبستگی و هم‌پیمانی یک ملت برای رسیدن به آرمان‌های متعالی در پهنه‌های جهانی دانست.

هفته بسیج نماد همبستگی برای رسیدن به آرمان‌های متعالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، به مناسبت هفته بسیج روابط عمومی سپاه ناحیه گچساران بیانیه‌ای را منتشر و یک نسخه از آن را به دفتر خبرگزاری فارس در گچساران ارسال نمود.

در این بیانیه آمده است: به گواه تاریخ تا به امروز هیچ انقلابی مانند آنچه امام روح‌الله در بهمن 57 رقم زد که بعد از چهار نسل هم‌چنان بر اصول و عقاید خود پا برجا است بوجود نیامده است.

اگر امروز سرنوشت نظام و انقلاب مانند انقلاب‌های الجزایر و انقلاب‌های اخیر در خاورمیانه از راه خود منحرف نشده و همچنان در مسیر اولیه خود حرکت می‌کند؛ بدون شک ثمره خون فرزندانی است که در استواری بر عقاید خود به درجه ایثار رسیده‌اند.

هنوز فراموش نکرده‌ایم که جنگ پایان یافته اما دشمنی‌ها همچنان باقی مانده و تنها میدان نبرد تغییر کرده است.

هفته بسیج نماد همبستگی و هم‌پیمانی یک ملت برای رسیدن به آرمان‌های متعالی در پهنه‌های جهانی است که در آن روح حماسه و ایثار برای رسیدن به زندگی همراه با رشد و بالندگی در تمامی عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و اقتصادی در پیش روی تمامی انسان‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب قرار می‌گیرد.

بازخوانی‌ پرونده‌های تاریخ سیاه استعمار و سلطه که در آن زیاده‌خواهان جهانی با توسل به زور اسلحه و دستاوردهای فنی خود، استقلال و غرور ملی ملت‌ها را نشانه می‌رفتند و سرمایه‌های آن‌ها را به تاراج می‌بردند و این آزمونی بود که بسیج و بسیجی با هوشیاری تمام آن را رصد کند و با عبرت از تاریخ گذشته طرح جدیدی را در تمام زوایای اجتماعی و افکار جهانی در اندازد تا نظام پوشالی مادی‌گرایی را در رسیدن به اهداف نامشروع خود ناکام سازد و درهای پیشرفت در عرصه‌های مختلف را با تکیه بر اصول دینی بر جامعه اسلامی بگشاید.

امروز استکبار جهانی به رهبری آمریکا پس از آن‌که پی‌برد نمی‌تواند حرکت اسلامی را با قدرت نظامی سرکوب کند با تغییر رویکرد نظامی به فرهنگی در صدد ایجاد ناتوی فرهنگی است.

مراقبت از فرهنگ بسیجی صیانت از مبانی شکل‌گیری بسیج، پاسداری از اندیشه‌های دینی و اسلام ناب محمدی(ص) از اسلام همراه با خرافه‌گرایی دو رسالت مهم بسیج است.

جمهوری اسلامی ایران امروز در مقطع بسیار حیاتی و حساسی قرار دارد و دشمنان اسلام به سرکردگی آمریکا برای ضربه زدن به اسلام ناب محمدی(ص) همواره در صدد توطئه‌چینی هستند.

علل چرخش قدرت‌های استکباری از ناتوی نظامی به سمت ناتوی فرهنگی که در سال‌های اخیر جریان حاکم بر اروپا و آمریکا طرح خاورمیانه بزرگ را با هدف مقابله با حرکت جهانی اسلام، محوریت بخشیدن به رژیم نامشروع اسرائیل برای حفظ منافعشان طراحی کرده‌اند و امروز ما بسیجیان نقش مهمی در خنثی‌سازی این تهدید فرهنگی داریم.

ما بسیجیان به تأسی از منویات مقام معظم رهبری، ضمن حمایت از دستگاه‌های دیپلماسی کشورمان در مذاکرات هسته‌ای و رعایت اصول عزت، حکمت و مصلحت که مورد تأکید رهبری معظم انقلاب می‌باشد، تأکید می‌کنیم و حفظ حقوق ملت بزرگوار ایران اسلامی را که با نثار خون هزاران شهید و ایثار و از خود گذشتگی جانبازان و ایثارگران و تلاش و مجاهدت فرزندان این سرزمین به دست آمده است را از مطالبات به حق می‌دانیم و آمادگی شجره طیبه را برای مشارکت در آبادانی و توسعه کشور همانند 34 سال گذشته در همه زمینه‌ها و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/82001/ط/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول