اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در اجتماع بسیجیان بوئین‌زهرا:

جریان مقاومت در بسیج باقیست

نماینده مردم تهران در اجتماع پرشور بسیجیان شهرستان بوئین‌زهرا گفت: روح حماسی بسیج و خط مقاومت بسیج امروز پس از گذشت 34 سال همچنان جاری و ساری باقی مانده است.

جریان مقاومت در بسیج باقیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوئین‌زهرا حسین مظفر عصر امروز در اجتماع حماسی بسیجیان شهرستان بوئین ‌زهرا هفته بسیج را  گرامیداشت و اظهارداشت: شهادت طلبی و مرگ با عزت در جامعه اسلامی همواره با ارزش است و روح حماسی بسیج برای مقابله با رژیم اشغالگر بعث پیروزی را برای ملت به دست آورد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اهدا هزاران لاله خونین که با پیروی از مکتب عاشورا راهی جبهه‌های نبرد شدند توانست سربلندی را برای ملت به ارمغان آورد از این رو مقاومت و ایستادگی ملت عامل ارتقای انقلاب اسلامی شد.

مظفر با اشاره به تحلیل کارشناسی یکی از اندیشمندان غربی پیرامون زمینه‌های پیروزی مردم علیه رژیم ستمگر شاهنشاهی ابراز داشت: بنابر اذعان این کارشناس غربی اشتیاق شهادت طلبی در مردان و زنان همراه با تعصی به مکتب عاشورا و اطاعت از ولایت فقیه کلاس درسی برای پیروزی و حفظ آموزه‌ها است.

وی با اشاره به تقدیم هزاران لاله شهید و ضرورت گرامیداشت و ارج نهی به خانواده معظم شهدا تصریح کرد: وجود هزاران جانباز و قطع نخاعی نشانی بر جانفشانی روح، جان و اراده ملت است و نظام اسلامی هیچگاه تاکنون برابر جولان ناملایمات غرب عقب‌نشینی نکرده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وظیفه سنگین ملت در حال حاضر عمل به تکلیف است و خانواده‌های شهدا با افتخار پرچمدار راه ایثار و غافله ایمان حقیقی هستند.

مظفر با تاکید بر اینکه ملت عاشورایی ایران با اقتدا به سید الشهدا در راه آرمانهای الهی آماده جانفشانی است، تصریح کرد: شقاوت و بدبختی برای آن دسته از کسانی است که در زمانه‌ی هستی زندگی ذلیلانه در پیش گرفته‌اند کمااینکه برای تخریب آرمان امام و شهدا نیز در دوره‌های گذشته تلاش‌هایی را کرده‌اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام حسین(ع) با بصیرت به میدان نبرد با لشکریان کفر رفته، ابراز داشت: دفاع از آرمانها و شعائر الهی وظیفه ملت است چنانچه عزت و شرافت حسینی حتی با به خاک و خون کشاندن ملت از دست رفتنی نبوده و روز به روز جوشان و بیشتر می‌شود.

مظفر عزت و افتخار جوانان مومن و انقلابی کشور را مرهون پیروی از راه و رسم عاشورا ذکر کرد و افزود: حاکمیت رهبری فرزانه بر راس جمهوری اسلامی و تمکین مطلق از رهنمودهای معظم‌له، اتحاد در هدف، تعیین آرمانها و پایداری در عین تحمل سختی و فشار، عامل اقتدار ملت ایران است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پی بردن به عظمت شهدا در حال حاضر رسالتی بسیار ویژه است و اینکه باید دانست انقلاب اسلامی نه به سادگی بلکه با رنج و مشقت‌های فراوان فرزندان عاشورایی ملت در سنگر دفاع سخت بدست آمده است.

انتهای پیام/77005/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول