اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه ثارالله کرمان:

دانش هسته‌ای دستاورد تفکر بسیجی است

معاون سیاسی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: حضور بسیج در تمام عرصه‌های سازندگی، فرهنگی و علمی درخشان بود و جهش علمی و دستیابی به دانش هسته‌ای از جمله تفکر و کار بسیجی در کشور است.

دانش هسته‌ای دستاورد تفکر بسیجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حمید عسکری پیش از ظهر امروز در اجتماع بسیجیان این شهرستان با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: جایگاه بسیج و بسیجی بودن آن قدر رفیع است که در کلام وحی و احادیث فراوان به آن اشاره شده است.

وی افزود: بسیج به معنی حضور در صحنه‌های مختلف برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب است و بسیجیان در مقابل توطئه‌های انقلاب تا پای جان ایستاده‌اند و بهترین مدافع انقلاب هستند به طوری که این نیروی مخلص در دوران دفاع مقدس با فرمان امام راحل راهی جبهه‌ها شدند تا عزت و اتحاد خود را به دشمنان اسلام نشان دهند.

عسکری با اشاره به دوران بعد از جنگ و توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی گفت: به کوری چشم دشمنان حضور بسیج در تمام عرصه‌های سازندگی، فرهنگی و علمی درخشان بود و جهش علمی و دستیابی به دانش هسته‌ای در ایران اسلامی از جمله تفکر و کار بسیجی در کشور است.

وی از 9 دی به عنوان حماسه‌ای کم‌نظیر در تاریخ انقلاب یاد کرد و افزود: حماسه‌آفرینی مردم در این روز، یأس و ناامیدی دشمنان داخلی و خارجی را در پی داشت.

عسکری اذعان داشت: این حماسه بزرگ حاکی از بصیرت، هوشیاری و بیداری ملت فهیم ایران و فهم، درست و درک به موقع است و مردم با این اقدام به جهانیان ثابت کردند، بی‌هیچ تردیدی بر سر تعهد و پیمان خود با انقلاب و رهبر معظم انقلاب تا پای جان ایستاده‌اند.

وی تصریح کرد: مردم ولایتمدار ایران ثابت کردند که هر کجا نظام اسلامی و ارزش‌های انقلابی در خطر باشد به میدان آمده و مجال را از اندک فتنه‌گران دشمن دین و ایران اسلامی می‌گیرند و این حماسه نشان داد که مردم همچنان به انقلاب وفادار هستند.

عبدالمجید زمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرند نیز با گرامیداشت هفته بسیج و قدردانی از حضور پرشور بسیجیان در این مراسم اقتدار و سربلندی امروز ایران اسلامی را مرهون فداکاری بسیجیان، شهدای گرانقدر، آزادگان سرافراز دانست.

انتهای پیام/80022/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول