اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشان:

بسیجیان خارج از هرگونه تحلیل فرمان رهبری را اجرا می‌کنند

فرمانده سپاه کاشان گفت: بسیجیان پیرو ولایت خارج از هرگونه تحلیلی که در رابطه با انرژی هسته‌ای داشته باشیم فرمان مقام معظم رهبری را اجرا می‌کنیم.

بسیجیان خارج از هرگونه تحلیل فرمان رهبری را اجرا می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، جواد نائینی پیش از ظهر امروز در همایش 5 هزار نفری اقتدار بسیجیان شهرستان کاشان در سالن شهدای بسیج این شهرستان با اشاره به تهدیدها و تحریم‌های اقتصادی دشمن برای تسلیم شدن ملت ایران اظهار داشت: دشمن در ظاهر جمهوری اسلامی را محاصره کامل کرده است اما آنها باید بدانند با ادامه محاصره اقتصادی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و ملت شجاع و قهرمان ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های آنان همچنان ایستاده و پایداری می‌کند.

وی افزود: آنها که ادعا دارند تمامی گزینه‌های ایران را به روی میز دارند اگر جرأت و شجاعت دارند فقط یکی از گزینه‌ها را اجرا کنند اما آنها جرأت عرض اندام در برابر بسیج و بسیجی ایران ندارند.

فرمانده سپاه کاشان با اشاره به اینکه، حرکت بسیج بر مبنای ولایت است و آنچه معظم‌له برای بحث هسته‌ای اعلام کند برای ما حجت است ابراز داشت: بسیج در جنگ هشت ساله گوش به فرمان امام بود و بعد از جنگ نیز به فرمان امام با به دست گرفتن قلم در جبهه فرهنگی حاضر شد و امروز نیز در بحث انرژی هسته‌ای سخن و رهنمودهای مقام معظم رهبری برای بسیج حجت است.

نائینی با بیان اینکه ما بسیجیان پیرو ولایت خارج از هرگونه تحلیلی که در رابطه با انرژی هسته‌ای داشته باشیم فرمان مقام معظم رهبری را اجرا می‌کنیم متذکر شد: بر این اساس بسیج برای مقابله با دشمن استوار و مقاوم در میدان مبارزه با دشمن خواهد ماند تا منطقه پاک‌سازی و زمینه برای ظهور امام زمان فراهم شود و در نهایت پرچم توحید بر بالای کاخ سفید و کاخ کرملین به اهتزاز درآید.

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص چگونگی تشکیل بسیج بیان داشت: ضد انقلاب از آغاز انقلاب اسلامی دشمنی خود را با انقلاب با ایجاد آشوب کردستان توسط حزب کوموله و دمکرات و در سیستان و بلوچستان، آمل و بابل و... آغاز کرد و در ادامه نیز با ترور شخصیت‌های نظام دشمنی خود را با نظام اسلامی به اوج رساند.

فرمانده سپاه کاشان اضافه کرد: امام راحل با اعلام این که کشور باید 20 میلیون بسیجی داشته است با تشکیل بسیج در کشور حرکت خزنده ضد انقلاب را نیز متوقف و خنثی کرد.

نائینی ادامه داد: با شروع جنگ تحمیلی و آغاز دفاع هشت ساله بسیج با تمام نیروهایش وارد میدان شد و در ابتدای جنگ با وجود خیانت‌های بنی صدر گردان‌های بسیجی و لشکر نجف اشرف و امام حسین و حضرت رسول اکرم (ص) تشکیل و دفاع هشت ساله توسط بسیج مدیریت شد.

وی با تأکید بر نقش شهرستان کاشان در دوران دفاع مقدس یادآور شد: در دفاع مقدس شهرستان کاشان یک‌هزار و 700 شهید را تقدیم اسلام و نظام اسلامی کرد که بیش از 80 درصد از شهدای شهرستان کاشان بسیجی بودند.

نائینی افزود: علاوه بر حضور بسیجیان شهرستان کاشان در دفاع مقدس افرادی که نمی‌توانستند به جبهه‌ها اعزام شوند با پشتیبانی همه جانبه از جبهه رزمندگان اسلام و بسیجیان خود را در جبهه‌ها حمایت کردند و شهرستان کاشان توانست در پشتیبانی از جبهه رتبه اول را در کشور به دست آورد.

فرمانده سپاه کاشان یادآور شد: بسیج در هشت سال دفاع مقدس اقتدار خود را به رخ دشمن کشید و امروز نیز در جبهه نبرد فرهنگی با دشمن با تمام توان و قوای خود وارد میدان شده است.

وی همچنین حزب‌الله لبنان را نیز فرزند بسیج ایران دانست و گفت: بسیجیان امروز در لبنان و سوریه در نبرد با اسرائیل هستند و در جنگ‌های 33 روزه، 22 روزه و هشت روزه اسرائیل را شکست داده و منطقه برای آنان ناامن شده است.

فرمانده سپاه کاشان تأکید کرد: امروز اسرائیل متوجه شده است که باید در سوریه و لبنان با ما در حال نبرد باشد. 

انتهای پیام/2406/س40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول