اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

برگزاری اجتماع 6000 نفری بسیجیان دهدشت+تصاویر

فارس از اجتماع باشکوه گردان‌های ناحیه مقاومت بسیج دهدشت گزارش می‌دهد.

برگزاری اجتماع 6000 نفری بسیجیان دهدشت+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین ظهر امروز اجتماع حماسی 6000 نفری بسیجیان در ورزشگاه آزادی دهدشت برگزار شد.

در این گردهمایی عظیم، گردان‌های عاشورا، بیت‌المقدس، الزهرا(س)، گردان‌های توسعه امام حسین(ع)، بسیجیان پایگاه‌های مقاومت، حلقات صالحین و اقشار مختلف بسیج حضور داشتند.

این همایش در سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج صورت گرفت.

در این تجمع، بسیجیان در قالب گروه‌های مختلف از مقابل سپاه ناحیه دهدشت به سمت ورزشگاه آزادی این شهر حرکت و با آرمان‌های امام راحل و فرمانده کل قوا تجدید پیمان کردند.

سرهنگ پاسدار خداداد پاکزادمقدم در جمع بسیجیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، هفته بسیج را به همه بسیجیان و دلاورمردان عرصه نبرد تبریک گفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت، انقلاب را بهترین ثمره وجود بسیج دانست و تصریح کرد: اگر بسیجیان نبودند، امروز نه تنها چیزی بنام انقلاب اسلامی بلکه چیزی بنام کشور مستقل ایران وجود نداشت.

پاکزادمقدم خاطرنشان کرد: آنچه به رزمندگان نیرو می‌بخشید تا در میدان نظامی در مقابل همه سلاح‌های شیطانی و اهریمنی با دست خالی ایستادگی کند، اندیشه، ایمان و تفکر بسیجی بود.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب و نظام، ابراز داشت: دشمنان به خوبی می‌دانند که بقای‌ انقلاب مرهون بسیج است و همچنین رشد و گسترش این انقلاب بستگی به رشد و گسترش نیروی بسیج دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت تأکید کرد: بسیجیان همواره گوش به فرمان رهبر انقلاب بوده و تا آخرین نفس محافظ ارزش‌های انقلاب خواهند ماند.

گزارش: طیبه سادات سعادتی‌نیک

انتهای پیام/82016/س40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول