اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه:

بسیجیان حضوری همیشگی در صحنه‌های دفاع از انقلاب داشتند

فرماندار گناوه گفت: بسیج واژه‌ای مقدس است و بسیجیان ایران اسلامی حضوری همیشگی در تمامی عرصه‌های دفاع از انقلاب داشته‌اند.

بسیجیان حضوری همیشگی در صحنه‌های دفاع از انقلاب داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامعلی حبیبی‌منش ظهر امروز در گردهمایی بسیجیان گناوه اظهار داشت: امام راحل با دوراندیشی و هدایت‌های پیامبرگونه خود دستور تاسیس نهاد مقدس بسیج را صادر فرمودند.

وی بیان کرد: بسیج امروز به درختی تنومند تبدیل شده و در تمام عرصه‌ها حافظ نظام و انقلاب بوده لذا باید از آموزه‌های این نهاد استفاده کنیم. بسیج پس از دفاع مقدس هم در عرصه‌های علمی و فرهنگی حضوری مثمر ثمر داشته و امروز خود را برای حضور در قله‌های پیشرفت در تمام صحنه‌ها آماده می‌کند.

حبیبی‌منش تصریح کرد: بسیجی همواره با صلابت و با ایمان در مسیر دفاع از ارزش‌های نظام گام بر می‌دارد و رشادت‌های این نهاد مهم را کسی نمی‌تواند فراموش کند. نقش بسیج مستضعفین در مواجه با هجوم فرهنگی غرب که همچنان نیز ادامه دارد، قابل ستایش است.

این مقام مسئول گفت: اخلاص، به خاطر خدا کار کردن و اطاعت از ولی‌فقیه از ویژگی‌های مهم بسیج و بسیجی است که ما نیز به بسیجیان افتخار می‌کنیم.

فرماندار گناوه بیان داشت: دوری از افراط و تفریط از دیگر شاخصه‌های یک بسیجی است و همه بسیجیان به این اخلاق پایبند هستند.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول