اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

بسیج بیشترین نقش را در گسترش تأمین امنیت بر عهده دارد

استاندار قزوین گفت: بسیج بیشترین نقش را در گسترش فضای فرهنگی و تأمین امنیت بر عهده دارد و همواره نیرویی قابل اتکا است.

بسیج بیشترین نقش را در گسترش تأمین امنیت بر عهده دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، احمد عجم ظهر امروز در جمع سه هزار نفری بسیجیان شهرستان تاکستان اظهار داشت: مردم و دولتمردان و مسئولان نظام همواره در مقابل زیاده‌‌‌خواهی‌های استکبار جهانی ایستادگی کردند و همواره به لطف خداوند پیروزی‌های عظیمی کسب کرده‌اند که نمونه آن نتایج حاصل مذاکرات هسته‌ای است.

عجم افزود: نتایج درخشان مذاکرات تیم هسته‌ای کشورمان حاصل فرهنگ پایداری و مقاومت سی و چند ساله مردم ایران است.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) در سال 58 نهال نوپا بسیج را بنیانگذاری کردند و این نهال نوپا امروز به یک درخت تنومند و شجره طیبه‌ای تبدیل شده که کارکردهای مختلفی دارد.

استاندار قزوین با بیان اینکه بسیج در عرصه سازندگی به یک الگوی بی‌بدیل در کشور تبدیل شده است، اظهار کرد: این نهاد مردمی در عرصه فرهنگی تربیت نیروهای مختلف، در عرصه سیاسی پشتوانه قوی برای دیپلماسی سیاسی و منطقه‌ای و در عرصه اقتصادی برای توسعه کشور وزنه‌ای مهم به شمار می‌رود.

عجم وجه تمایز امنیت ملی و دکترین امنیت ملی کشور با سایر کشورهای دنیا را وجود نیروهای مردمی و مقتدر همچون بسیج دانست و تصریح کرد: چرایی تشکیل بسیج را شاید در آن روزها برخی‌ها نفهمیدند اما امروز نقش مهم بسیج در کشور و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست.

وی به نقش بسیج و نیروهای آن در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در این دوران هیچ قدرت نظامی به اندازه بسیج متکی به خداوند و نیروهای مردمی نبود و اجازه عرض اندام را به دشمن نداد.

استاندار قزوین بسیج را یک جریان‌ساری و جاری توصیف کرد که مانند رود در مسیر انقلاب حرکت می‌کند و خار و خاشاک را پاک می‌کنند.

عجم با بیان اینکه بسیج در ابعاد مختلف نیرویی قابل اتکا است،عنوان کرد: بسیج بیشترین نقش را در گسترش فضای فرهنگی و تأمین امنیت بر عهده دارد و همواره نیرویی قابل اتکا است.

انتهای پیام/2667/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول