اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر:

حلقه‌های شجره صالحین راهی درخشان برای رهجویان حق است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر گفت: یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین اهداف بسیج برگزاری حلقه‌های شجره صالحین است که رهنمودها و اهدافی مشخص را دنبال می‌کند و راهی روشن و هموار را در اختیار رهجویان قرار می‌دهد.

حلقه‌های شجره صالحین راهی درخشان برای رهجویان حق است

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، علی شمس پیش از ظهر امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان این شهرستان اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آن عظمت و بزرگواری و شخصیت و مقام والا افتخار می‌کرد که بسیجی است.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) در آخرین پیام خود با نگاه جهانی نسبت به بسیج را اینگونه ترسیم کردند که تشکیل این نهاد ارزشمند به یقین یکی از برکات خدا برای مردم ایران است که در حوادث مختلف به ویژه جنگ تحمیلی خود را به خوبی نشان داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر اذعان داشت: بسیج فرهنگ پوینده و نجات‌بخشی است که ریشه در قرآن دارد و پیشینه آن را می‌توان در منش و گفتار پیامبر اسلام(ص) و ‌اهل‌بیت دید.

شمس گفتمان بسیج را خداباوری،‌ ولایت‌مداری و حق‌مداری عنوان کرد و افزود: فرهنگ عاشورا و کربلا در روحیه بسیجی دیده می‌شود و الگوی بسیجیان امام حسین(ع) و یارانش هستند و شعار نیروهای بسیج همان شعار هیهات من‌الذله است.

شمس افزود: افتخار جمهوری اسلامی ایران این است که اگر امروز شاهد اقتدار فرهنگی اجتماعی سیاسی نظامی در صحنه هستیم حاصل ایستادگی و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

وی تأکید کرد: به پاسداری از خون شهدا و انقلاب اسلامی و امام راحل (ره)، باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به مملکت ما آسیبی نرسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر همچنین بر اهمیت تشکیل حلقه‌های شجره طیبه صالحین تأکید کرد و اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین اهداف بسیج برگزاری حلقه‌های شجره صالحین است که رهنمودها و اهدافی مشخص را دنبال می‌کند و راهی روشن و مسیری هموار را در اختیار رهجویان قرار می‌دهد.

انتهای پیام/72008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول